Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pentru Zimbria, IndagraFood 2013 a însemnat un nou succes

Autor: Meat MIlkmarți, 5 noiembrie, 2013

Dacă majoritatea firmelor mici producătoare de produse tradiționale, Indagra Food nu a însemnat decât un recul al vânzărilor, față de anul trecut, Zimbria dovedește încă o dată că dacă îți respecți marca și statului dar, mai ales, dacă ții la calitatea producției, fiecare zi poate însemna un succes.

Astfel, în acest an, Zimbria a fost prezentă cu trei standuri: unul în pavilionul central și încă două, pe aleea centrală, unul dintre acestea având expuse la vânzare produse sub marca Gică Roată, o pledoarie pentru alimentul tradițional produs după rețete tradiționale din zona Covurlui, județul Galați. Trebuie, însă, să subliniem că tradiția Covurluiului se regăsește în aproape toate produsele din carne sau lactate care sunt comercializate sub marca Zimbria, în cele trei magazine din București, precum și în cel din Ploiești.

Referitor la ultimele activități ale companiei, domnul Marius Verdeși ne-a declarat că în aceste zile se lucrează intens la amenajarea magazinului reprezentativ care se va deschide la Galați. La rândul său, doamna Maria Verdeși a avut ocazia ca, la standul din pavilionul central, să ofere numeroase informații despre activitatea de la Zimbria, despre gama de produse, precum și despre problematica produselor tradiționale.

Ultimele forturi, însă, sunt îndreptate spre obținerea Certificatului D.O.P. pentru o serie de produse, în acest sens fiind deja depusă documentația necesară.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...