Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Perspectivele transavia pe piata carnii de pui

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Recolta.eu, Transavia, lider pe piata locala de carne de pasare, detine 15 ferme de crestere a puilor de carne, doua ferme de reproductie si doua statii de incubatie, o fabrica de nutreturi combinate, doua abatoare de industrializare a carnii si o fabrica de procesare a carnii, precum si doua ferme vegetale.

Deschiderea noului complex avicol de la Cristuru Secuiesc face parte din planul investitional si vom continua cu modernizarea unor ferme de crestere a pasarilor si achizitionarea de mijloace de transport. Avand o productie de peste 50.000 de tone de carne de pui in 2011, anul acesta estimam o crestere de 10%, o data cu deschiderea noului complex din judetul Harghita (Cristuru Secuiesc). In ceea ce priveste exporturile, anul acesta estimam o crestere de pana la 12-15 %, a spus pentru Wall-Street.ro, Ioan Popa, directorul general al companiei.

Acesta a mai declarat: Suntem prezenti pe piata internationala prin exporturi in tari din Comunitatea Europeana, pe piete importante precum Franta si Marea Britanie, dar si in Africa si Orientul Apropiat. Am inceput activitatea de export pentru a oferi o piata de desfacere a produselor cu inalt grad de prelucrare din carne de pasare, de aceea analizam in permanenta diferite oportunitati pentru a incheia noi contracte si a ne dezvolta puternic la nivel extern.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Perspectivele transavia pe piata carnii de pui

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Recolta.eu, Transavia, lider pe piata locala de carne de pasare, detine 15 ferme de crestere a puilor de carne, doua ferme de reproductie si doua statii de incubatie, o fabrica de nutreturi combinate, doua abatoare de industrializare a carnii si o fabrica de procesare a carnii, precum si doua ferme vegetale.
Deschiderea noului complex avicol de la Cristuru Secuiesc face parte din planul investitional si vom continua cu modernizarea unor ferme de crestere a pasarilor si achizitionarea de mijloace de transport. Avand o productie de peste 50.000 de tone de carne de pui in 2011, anul acesta estimam o crestere de 10%, o data cu deschiderea noului complex din judetul Harghita (Cristuru Secuiesc). In ceea ce priveste exporturile, anul acesta estimam o crestere de pana la 12-15%, a spus pentru Wall-Street.ro, Ioan Popa, directorul general al companiei.

Acesta a mai declarat: Suntem prezenti pe piata internationala prin exporturi in tari din Comunitatea Europeana, pe piete importante precum Franta si Marea Britanie, dar si in Africa si Orientul Apropiat. Am inceput activitatea de export pentru a oferi o piata de desfacere a produselor cu inalt grad de prelucrare din carne de pasare, de aceea analizam in permanenta diferite oportunitati pentru a incheia noi contracte si a ne dezvolta puternic la nivel extern.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...