Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Perutnina Ptuj, de zece ani în România, o singură misiune: Viața sănătoasă!

Autor: meatmilkvineri, 10 noiembrie, 2017

Perutnina România, prezentă pe piața autohtonă  de 10 ani, își argumentează zi de zi singura misiune asumată: Promovarea unui stil de viată sănătos, despre care domnul Florin Lupu – Managing Director Perutnina România, afirmă:

 

”Credem cu tărie că în farfuriile noastre ar trebui să existe numai alimente sănătoase, sigure și de o calitate ridicată, iar primul pas pentru a avea acest lucru este prepararea atentă a alimentelor.

 

Cu o tradiție de peste 110 ani în industria cărnii, calitatea produselor Perutnina Ptuj este garantată prin numeroase certificări și prin atenta monitorizare a fiecărei etape din procesul de producție. Cum putem face asta?

 

Perutnina Ptuj este una dintre puținele sisteme integrate din lume, care permit controlul în toate etapele de producție, “de pe câmp, pe masă”.  Deținem peste 4000 de hectare de terenuri proprii, pe care le cultivăm cu cereale de calitate (porumb, soia, grâu), pentru puii pe care îi creștem în mod natural în fermele proprii, fără hormoni, antibiotice sau materii prime de origine animală.

 

Furajele sunt procesate în morile proprii Perutnina, astfel, toate etapele de producție și distribuție sunt supuse unor reglementări stricte de sigurantă, iar trasabilitatea este asigurată prin intermediul HACCP, un sistem de control al punctelor critice care reduce posibilitatea de a avea produse inadecvate pană la zero.

 

Creșterea naturală a păsărilor, în ferme mici, amplasate în mediul rural, cu acces afară, face ca produsele Perutnina să aibă un gust distinct și o savoare inconfundabilă.

 

Disponibile de 10 ani și în România, produsele Perutnina vin în întâmpinarea consumatorilor ca o alternativă adaptată stilului de viață contemporan, astfel încât oricât ai fi de ocupat, să te poți bucura de ceva delicios, cu preparare rapidă, dar care iți aduce un aport nutrițional corect. Acestea au un nivel scăzut de grăsimi nesaturate, proteine valoroase, vitamine din complexul B și acizi grași esențiali, caracteristici de bază ale cărnii de pasăre Perutnina, care sunt atât de necesare pentru sănătatea noastră.

 

Gama Perfect Poultry conține produse din pui sau din curcan: crenvurști și parizer de diverse calibre, gramaje și un pate delicios, toate cu un procent ridicat de carne, fără alergeni, fără potentiatori de aromă, fără adaos din alte tipuri de carne, fără emulsii din șorici sau uleiuri vegetale și fără monoglutamati. Sunt 100% sigure,  pentru că nu conțin gluten.

 

Gama Slim & Fit a fost creată special pentru persoanele care sunt preocupate de controlul greutății și care urmează o dietă sau pur și simplu urmăresc să fie în formă maximă tot timpul. Produsele Slim & Fit sunt o sursă de vitalitate și se evidentiază prin: conținut scăzut de grăsime, mai putină sare, conținut scăzut de colesterol, mai puține grăsimi saturate și cu un procentaj crescut de proteine.

 

Gama Pepe, cu un design plăcut și atractiv, este destinată în special copiilor. Pentru aceștia au fost selectate cele mai fine rețete, produsele având un conținut ridicat de carne (începând de la 73% în pate, până la 82-83% în crenvurști), și conțin fibre de mazăre, recomandate de nutriționiști. Bineînțeles că sunt fără gluten, fără potentiatori de aromă, fără coloranți și fără arome artificiale.

 

Toate aceste produse pot fi găsite, atât în lanțul modern trade (Auchan, Billa, Carrefour Hipermarket, Carrefour Market, Kaufland, Metro, Profi, Cora, Real, Selgros, Supeco) cât și în magazine din traditional”.

 

ANSVSA: Oportunități pentru exportul de lână în Africa de Sud
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a finalizat o altă acțiune întreprinsă în cadrul strategiei de extindere și de deschidere de noi piețe de desfacere pentru produsele autohtone.   Una dintre oportunitățile identificate a fost piața importantă reprezentată de...

Lidl și-a finalizat noul headquarter din România
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.Clădirea de birouri a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde...