Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pescuit ilegal de calcan pe marea neagra

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Politistii de frontiera din cadrul Garzii de Coasta au depistat sase cetateni romani care pescuiau in Marea Neagra fara a detine autorizatie de pescuit, scrie Romania Libera, citat de Recolta.eu.

In data de 21 aprilie, politistii de frontiera din cadrul Grupului de Nave Constanta, in cooperare cu lucratori ai SCOMAR, au depistat sase tineri domiciliati in localitatea Sinoe care pescuiau in Marea Neagra in perioada de prohibitie.

Prima actiune a dus la interceptarea unei barci pescaresti in jurul orei 13.25, la aproximativ 6 mile marine travers de Periboina, in apele marii teritoriale, in care se aflau A. Daniel, de 28 ani, A. Adrian, de 26 ani si A. Ion, de 29 ani. In barca celor trei au fost descoperite 3 plase de nylon, in lungime de aproximativ 250 de metri si cantitatea de 71 kilograme de peste proaspat din specia calcan.

In urma controlului ambarcatiunii a rezultat faptul ca S. Costel, de 34 ani, C. Constantin, de 31 ani, si C. Sorin, de 35 ani, detineau 28 kilograme de peste din specia calcan. Politistii de frontiera au ridicat in vederea confiscarii cantitatea de 99 kilograme de peste, cu o valoare de aproximativ 2.000 lei, pe care ulterior au predat-o spre valorificare unei societati comerciale de profil.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...