Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

PiaȚA: sole mizo intra pe piata mezelurilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Din ianuarie 2013, Sole Mizo Romania, firma fiica a producatorului de lactate Sole-Mizo Zrt din Ungaria, va deveni un jucator activ pe piata mezelurilor, prin preluarea distributiei produselor fabricate de Pick Szeged Zrt.

Pana in prezent, noteaza modernbuyer.ro, distributia mezelurilor era realizata de firma Pick Arad, o subsidiara a Pick Szeged Co.

Nicolae Liviu Blaga, General Manager Sole Mizo Romania, a explicat pentru Modern Buyer ca atat Sole Mizo Zrt Ungaria cat si Pick Szeged Co sunt companii ce fac parte din acelasi grup, respectiv Grupul Bonafarm .”Asadar, preluarea distributiei mezelurilor Pick este o decizie strategica, parte a unor actiuni pe termen lung ce vizeaza posibilitatea ca Sole Mizo Romania sa devina distribuitor si pentru alte firme ale grupului Bonafarm”, a precizat Nicolae Blaga.

Pe termen scurt, principalul obiectiv al Sole Mizo Romania este cresterea ariei de distributie a mezelurilor Pick pe piata romaneasca, in trecut acestea fiind listate in 90% dintre retailerii internationali. Sole Mizo Romania este in prezent in plin proces de renegociere a contractelor cu marii comercianti. (Mai multe, pe www.modernbuyer.ro)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...