Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Piata conservelor de carne in declin din cauza crizei in constructii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Evenimetul Zilei, piata conservelor de carne s-a prabusit odata cu cea a constructiilor; pe masura ce santierele s-au golit de muncitori, si firmele de conserve au vandut tot mai putin.

Vanzarile de conserve de carne au inregistrat anul trecut o scadere de 26%, potrivit reprezentantilor Asociatiei Romane a Carnii (ARC). Aceasta piata a conservelor de carne a fost foarte afectata de prabusirea pietei constructiilor, pentru ca fiecare muncitor asigura vanzari de cel putin cinci conserve pe saptamana.

Cum numarul de santiere deschise in ultimul an a fost tot mai mic, au disparut principalii cumparatori de conserve de carne, a spus Mihai Visan, directorul executiv al ARC. Cum piata constructiilor a fost foarte afectata de aceasta perioada de criza economica, inregistrand in ultimii ani scaderi semnificative, si cum nici pentru anul acesta nu se asteapta o revenire spectaculoasa a sectorului, nici pentru producatorii de conserve de carne nu se anunta zile prea bune.

In ultimii trei ani, piata conservelor de carne s-a contractat, printre cauzele acestei scaderi numarandu-se reducerea consumului casnic si restrangerea consumului rezultat din sectoarele de constructii, transporturi, minerit, conservele de pate si tip «ready meal» fiind pranzul preferat al muncitorilor, datorita consistentei si usurintei in utilizare, a spus Manuela Banu, director general Orkla Foods Romania.

In plus, spun oficialii firmelor din domeniu, piata a scazut si pentru ca romanii, in general, cumpara mai putin, alegand conserve cu gramaj tot mai mic. Astfel, daca in perioada de crestere economica erau preferate conservele de 300 grame, acum sunt achizitionate cele de 100 grame, potrivit datelor companiei Scandia Food. In acest fel, oamenii fac economii si nici nu mai arunca o parte din mancare, cum faceau adeseori in urma cu cativa ani.

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...

Piata conservelor de carne, in declin din cauza crizei in constructii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Evenimetul Zilei, piata conservelor de carne s-a prabusit odata cu cea a constructiilor; pe masura ce santierele s-au golit de muncitori, si firmele de conserve au vandut tot mai putin. Vanzarile de conserve de carne au inregistrat anul trecut o scadere de 26%, potrivit reprezentantilor Asociatiei Romane a Carnii (ARC). Aceasta piata a conservelor de carne a fost foarte afectata de prabusirea pietei constructiilor, pentru ca fiecare muncitor asigura vanzari de cel putin cinci conserve pe saptamana.
Cum numarul de santiere deschise in ultimul an a fost tot mai mic, au disparut principalii cumparatori de conserve de carne, a spus Mihai Visan, directorul executiv al ARC. Cum piata constructiilor a fost foarte afectata de aceasta perioada de criza economica, inregistrand in ultimii ani scaderi semnificative, si cum nici pentru anul acesta nu se asteapta o revenire spectaculoasa a sectorului, nici pentru producatorii de conserve de carne nu se anunta zile prea bune. In ultimii trei ani, piata conservelor de carne s-a contractat, printre cauzele acestei scaderi numarandu-se reducerea consumului casnic si restrangerea consumului rezultat din sectoarele de constructii, transporturi, minerit, conservele de pate si tip «ready meal» fiind pranzul preferat al muncitorilor, datorita consistentei si usurintei in utilizare, a spus Manuela Banu, director general Orkla Foods Romania.
In plus, spun oficialii firmelor din domeniu, piata a scazut si pentru ca romanii, in general, cumpara mai putin, alegand conserve cu gramaj tot mai mic. Astfel, daca in perioada de crestere economica erau preferate conservele de 300 grame, acum sunt achizitionate cele de 100 grame, potrivit datelor companiei Scandia Food. In acest fel, oamenii fac economii si nici nu mai arunca o parte din mancare, cum faceau adeseori in urma cu cativa ani.

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...