Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Piata: cris-tim isi pastreaza cota de incredere in randul consumatorilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza business24.ro, Cris-Tim isi pastreaza cota de incredere in randul consumatorilor, potrivit unei cercetari realizata de Reader’Digest, situandu-se pe primul loc in randul companiilor procesatoare de carne.

In rest, romanii au mare incredere in painea de la Vel Pitar, masinile Dacia, telefoanele Nokia si pasta de dinti Colgate. Studiul, ajuns la a unsprezecea editie, s-a realizat centralizand datele anului trecut.

Trusted Brands s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si un numar de maximum 18 categorii locale.

Participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de „Calitate”, „Valoare excelenta”, „Imagine puternica” si „Intelegerea nevoilor clientilor”.

Astfel, la categoriile locale desemnate de respondentii din Romania, brandurile in care consumatorii au cea mai mare incredere sunt: Pro TV (statii TV), Vel Pitar (produse de panificatie), Danone (produse lactate), Cris-Tim (produse din carne), Untdelemn de la Bunica (ulei de gatit), Fuchs (condimente), Borsec (ape minerale), Pedigree (hrana pentru animale), Medlife (clinici private), Jacobs (cafea), Colgate (pasta de dinti), Zara (retailer de imbracaminte), Domo (retailer electrocasnice), Dove (sapun), Nivea (deodorant), Kaufland (centre comerciale), Adevarul (cotidiene) si Europa FM (statii radio).

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...