Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Piata europena a carnii de vita in 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Agroinfo, citand surse comunitare, Grupul european de prognoza pentru carnea de vita estimeaza o scadere a productiei si a consumului pe piata carnii de vita europene in timpul anului 2012.

Productia de carne de vita in UE-15 este evaluata anul acesta la peste 7,1 milioane tone, in scadere cu 3 procente fata de 2011. Aceasta se datoreaza in mare parte scaderii productiei din Franta, Marea Britanie si Irlanda. Cele mai multe state membre isi vor intensifica insa prezenta pe pietele din afara Uniunii, desi ramane de vazut daca Turcia isi poate mentine nivelul actual de import.

Conform Strategic Information Services, productia de carne de vita a Frantei va inregistra o scadere de 4 la suta in 2012, pana la valoarea de 1,51 milioane tone, principala cauza a declinului fiind seceta din ultimele luni, care a redus efectivul de animale. De asemenea, in Marea Britanie se estimeaza o scadere a productiei cu 6 procente, la 881.000 tone, acelasi declin fiind asteptat si in Irlanda.

Pe de alta parte, sustin analistii, aplicarea in mai multe state UE a masurilor de austeritate va avea un impact negativ asupra consumului, care ar urma sa ajunga la 6,94 milioane tone, mai putin cu 1% decat anul trecut. Marea Britanie si Spania sunt tarile cele mai expuse.
In 2011, comertul european cu carne de vita a fost stimulat de cererea mare venita din Turcia, Rusia, statele din Orientul Mijlociu si Africa de Nord.

Ca urmare, UE a devenit un exportator important pe piata mondiala a carnii de vita. Perspectivele raman bune si in 2012, dar evolutia depinde de nivelul tarifar de import perceput pe pietele emergente.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Piata europena a carnii de vita in 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Agroinfo, citand surse comunitare, Grupul european de prognoza pentru carnea de vita estimeaza o scadere a productiei si a consumului pe piata carnii de vita europene in timpul anului 2012. Productia de carne de vita in UE-15 este evaluata anul acesta la peste 7,1 milioane tone, in scadere cu 3 procente fata de 2011.

Aceasta se datoreaza in mare parte scaderii productiei din Franta, Marea Britanie si Irlanda. Cele mai multe state membre isi vor intensifica insa prezenta pe pietele din afara Uniunii, desi ramane de vazut daca Turcia isi poate mentine nivelul actual de import.
Conform Strategic Information Services, productia de carne de vita a Frantei va inregistra o scadere de 4 la suta in 2012, pana la valoarea de 1,51 milioane tone, principala cauza a declinului fiind seceta din ultimele luni, care a redus efectivul de animale. De asemenea, in Marea Britanie se estimeaza o scadere a productiei cu 6 procente, la 881.000 tone, acelasi declin fiind asteptat si in Irlanda. Pe de alta parte, sustin analistii, aplicarea in mai multe state UE a masurilor de austeritate va avea un impact negativ asupra consumului, care ar urma sa ajunga la 6,94 milioane tone, mai putin cu 1% decat anul trecut. Marea Britanie si Spania sunt tarile cele mai expuse. In 2011, comertul european cu carne de vita a fost stimulat de cererea mare venita din Turcia, Rusia, statele din Orientul Mijlociu si Africa de Nord. Ca urmare, UE a devenit un exportator important pe piata mondiala a carnii de vita. Perspectivele raman bune si in 2012, dar evolutia depinde de nivelul tarifar de import perceput pe pietele emergente.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...