Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Piata globala a carnii de porc fata in fata cu un an foarte dificil

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit GlobalMeatNews.com, piata global a carnii de porc infrunta un an foarte greu , acum luand in considerare si problema majora a costurilor furajelor, dupa cum arata un nou raport al analistului agricol Rabobank.

Cu preturile din ce in ce mai mari, Rabobank se asteapta ca din ce in ce mai multi sa paraseascaacest sector, ceea ce va insemna cresterea ofertei pe piata, punand presiune pe preturi sa scada pana la sfarsitul anului afectand totodata profitabilitatea fermierilor.

Cu toate acestea, declinul productiei de carne de porc din 2013 va creste oarecum preturile, dar banca nu este sigura daca aceasta crestere va fi suficienta ca sa acopere costurile furajelor, care se preconizeaza sa creasca pana la mijlocul anului.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...