Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Piata produselor ready meal se mentine constanta

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Revistei Piata, cererea de produse ready meal a scazut nesemnificativ in volum in prima jumatate a lui 2011 comparativ cu perioada similara a anului trecut, iar din punct de vedere valoric se mentine la aceeasi valoare.

In schimb, dupa primele sase luni ale acestui an, produsele ready meal Agricola Bacau, fabricate de Europrod, au crescut cu 11% in volum, respectiv 4% in valoare fata de perioada similara a anului trecut.

Ca structura, oferta pietei este diversificata, insa cele mai vandute sortimente raman Cordon Bleu, Snitel, Nuggets, Hamburgeri din carne de pui. Oferta cuprinde insa si produse relativ noi, solicitate de consumatori, cum ar fi Chiken File, Pui Shanghai, Chiftelute cu Susan, Aripioare picante, a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola Bacau.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...