Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Piata produselor ready meal se mentine constanta

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Revistei Piata, cererea de produse ready meal a scazut nesemnificativ in volum in prima jumatate a lui 2011 comparativ cu perioada similara a anului trecut, iar din punct de vedere valoric se mentine la aceeasi valoare.

In schimb, dupa primele sase luni ale acestui an, produsele ready meal Agricola Bacau, fabricate de Europrod, au crescut cu 11% in volum, respectiv 4% in valoare fata de perioada similara a anului trecut.

Ca structura, oferta pietei este diversificata, insa cele mai vandute sortimente raman Cordon Bleu, Snitel, Nuggets, Hamburgeri din carne de pui. Oferta cuprinde insa si produse relativ noi, solicitate de consumatori, cum ar fi Chiken File, Pui Shanghai, Chiftelute cu Susan, Aripioare picante, a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola Bacau.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...