Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Piata romaneasca de alimente si bauturi va creste pana in 2014 cu 8,2%, la 60,12 mld. lei

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Piata de alimente si bauturi din Romania va creste pana in 2014 cu 8,2% fata de 2009, la 60,12 miliarde lei (20,61 miliarde dolari), Romania ocupand locul noua intr-un top care cuprinde 15 tari emergente din regiune analizate de Business Monitor International (BMI), potrivit researchandmarkets.com. In 2009, vanzarile de alimente si bauturi au fost de 55,54 miliarde lei (20,12 miliarde dolari). Piata a fost afectata de criza economica si a scazut ca valoare anul trecut. Astfel, Romania se plaseaza pe locul noua in randul a 15 piete europene emergente din regiune analizate de BMI.

Vanzarile de retail in Romania vor ajunge in 2014 la 69,57 miliarde dolari, cu 67% mai mult fata de 2009, insa la nivelul regiunii retailul va pierde din cota, in favoarea celor mai importante piete, respectiv Rusia, Turcia si Polonia, potrivit datelor prezentate anterior de BMI. Anul trecut, segmentul de retail, care include produse alimentare si non-alimentare, automobile, produse farmaceutice fara prescriptie, a totalizat 41,64 miliarde dolari.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...