Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pietele japoneze au reluat importurile de carne din irlanda

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Autoritatile din Japonia au confirmat ca piata este total deschisa importurilor de carne de porc din Irlanda, dupa scandalul animalelor intoxicate cu dioxina. Piata japoneza nu a fost niciodata inchisa formal acestor produse, insa, dupa lamuririle primite de la guvernul irlandez, primul-ministru japonez a tinut sa clarifice ca produsele irlandeze din carne de porc nu vor intampina nicio restrictie in Japonia.

Carnea de porc reprezinta categoria de produse alimentare pentru care Irlanda are cele mai mari exporturi in Japonia, unde piata se ridica la 16 milioane de euro anual, sustine ministrul irlandez al agriculturii, Brendan Smith. Acesta a declarat ca vizeaza cresterea cotei de piata a carnii de porc irlandeze pe piata japoneza.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...