Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

PisciculturA: In 2013, romania si bulgaria vor avea aceleasi cote de pescuit

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) Romania a reusit sa mentina cotele de pescuit pentru calcan si sprot la Marea Neagra, desi Comitetul stiintific a recomandat reducerea acestora cu 15%.

In acest fel, cota de calcan pentru anul viitor comuna pentru Romania si Bulgaria va fi de 43,5 tone, iar cea de sprot de 3.422 de tone.

Desi Comitetul stiintific a recomandat reducerea cotelor in cont cu 15%, in urma negocierilor, Comisia a fost de acord sa mentinem cota si la sprot, si la calcan, respectiv 43,5 de tone la calcan si 3.422 de tone la sprot, a declarat secretarul de stat in Ministerul Agriculturii, Achim Irimescu, care a participat la reuniunea ministrilor agriculturii si pescuitului din UE (Consiliul AGRIFISH), care a avut ca prim punct pe agenda cotele de pescuit din 2013 pentru calcan si sprot in apele teritoriale ale statelor UE.

Potrivit acestuia, la inceput cota de calcan a fost de 50 de tone, anul trecut de 43 de tone, iar anul acesta – de 43,5 tone. Anul viitor va fi tot de 43,5 tone. Romania a sustinut ca tara noastra si Bulgaria pescuiesc doar 15% din calcanul din Marea Neagra, restul revenind celorlalte state din zona, respectiv Turciei si Ucrainei, care captureaza 70% din pestele de la Marea Neagra.Romania nu a avut ani de zile capturi la sprot, dar am negociat cu Comisia sa ne stabileasca o cantitate cat mai mare. Anul acesta cota a fost tot de 3.422 tone si la fel va fi si la anul, a mentionat Achim Irimescu.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...