Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

PisciculturA: permisele de pescuit in delta sunt valabile pana la 31 martie 2013

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Valabilitatea actelor de reglementare privind activitatile de pescuit comercial in Delta Dunarii, emise sau avizate in anul 2012, a fost prelungita pana la finele lunii martie 2013, a anuntat Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii (A.R.B.D.D.).

Potrivit deciziei Guvernatorului A.R.B.D.D., Edward Bratfanof, citata de agroinfo.ro, persoanele fizice si juridice autorizate sa desfasoare activitatea de pescuit comercial in perimetrul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii sunt obligate sa detina asupra lor toate documentele necesare desfasurarii activitatii de pescuit comercial, tinand cont de prevederile legale in vigoare.

Astfel, valabilitatea actelor de reglementare emise sau avizate in decursul anului anterior pentru activitati de pescuit comercial s-a prelungit pana la data de 31 martie 2013.
De asemenea, A.R.B.D.D. mentioneaza ca, pana la finele lunii martie 2013, societatile comerciale si/sau asociatiile pescarilor profesionisti pot depune solicitari pentru desfasurarea activitatii de pescuit sezonier la scrumbie.

Solicitarea se va face sub forma de cerere in care vor fi mentionate informatii referitoare la zona de pescuit, locatia punctului de acostare si dotarile acestuia, numele pescarilor autorizati si numarul de ambarcatiuni utilizate de acestia, mijloacele de transport utilizate pentru transportul pestelui de la punctul de acostare la punctul de debarcare si/sau centru de prima vanzare, locul de cazare al pescarilor si mijlocul de cazare utilizat, persoana desemnata care va raspunde de functionarea punctului de lucru si modul de gestionare a deseurilor rezultate si zona repartizata in anul 2012.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...