Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Polonia se teme de un nou razboi al carnii cu rusia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Rusia ar putea declansa o serie de controale sanitar-veterinare la fermele din Polonia care vand cele mai multe produse din carne pe piata rusa, si nu va ezita sa impuna restrictii daca produsele se vor dovedi incompatibile cu standardele rusesti de calitate. Potrivit rapoartelor, in luna septembrie a acestui an, autoritatile ruse din domeniu executa mai multe controale in fermele poloneze si exista posibilitatea unor inspectii rusesti neanuntate in fermele private poloneze.

Polonia a prezentat deja autoritatilor ruse informatii complete despre sistemul de securitate din industria carnii, ce va fi implementat in mai multe fabrici de procesare din industrie. Analistii sunt de parere ca polonezii se tem ca Rusia sa nu interzica din nou importurile de carne din Polonia, asa cum s-a intamplat in 2006-2007, din cauza unor neintelegeri legate de sistemul de certificare. Conflictul de atunci a degenerat rapid intr-un razboi al carnii intre cele doua state si a fost nevoie de interventia Comisiei Europene. Polonia a pierdut in acea perioada aproximativ 500 milioane de euro, iar principalul motiv al interdictiei a fost constituit de diferentele politice dintre cele doua state, scrie presa.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...