Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Prcp impotriva importurilor de carne de porc

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform datelor publicate de Ministerul Agriculturii si preluate de Agroinfo, in 2011 Romania a importat peste 100.000 tone de carne de porc, in conditiile in care productia interna de porc in viu a fost evaluata la 365.000 de tone.

Patronatul Roman al Carnii de Porc si-a fixat printre prioritatile sale imediate constructia unei strategii de dezvoltare a sectorului, care sa aiba ca si obiectiv principal reducerea dependentei tarii de importurile de carne de porc (actualmente la 50-60%) si cresterea potentialului de export catre tarile UE, dar si catre piete mult mai dinamice si mai promitatoare cum ar fi Rusia si China, ne-a declarat Ioan Ladosi, presedintele PNCP.

Totodata, patronatul sustine continuarea demersurilor, in fata autoritatilor statului, in directia mentinerii si in 2012 a sprijinului pentru asigurarea bunastarii animalelor, conform legii in vigoare.

Pe de alta parte, sustine Ioan Ladosi, se impune interventia mult mai hotarata catre ministerele de profil pentru reducerea evaziunii fiscale pe piata carnii de porc si limitarea intrarilor ilegale de carne din UE, pentru ca, si in domeniul acesta, „baietii destepti” exista

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...