Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Premieră Albalact în domeniul ambalajului pentru iaurtul de băut

Autor: Maria Demetriadvineri, 23 martie, 2018

Albalact, prin marca sa, ZUZU, anunță o premieră pe piața românească a lactatelor: capacul cu dublă deschidere pentru paharul iaurtului de băut.

 

În acest fel, Albalact inovează, nu doar ambalajul, dar și modul de consum: capacul are o deschidere specială care direcționează cu precizie iaurtul și ne scapă de grija… mustăților. Mai mult decât atât, capacul modern permite resigilarea paharului.

 

Pentru Zuzu, cel mai neconvențional și carismatic brand românesc de lactate, Mercury360 și Outbox au creat o campanie care integrează firesc personalitatea jucăușă a brand-ului cu inovația adusă noilor ambajale,  în același registru emoțional cu care Zuzu și-a cucerit consumatorii.

 

Imediat ce echipa creativă a testat noul ambalaj, au apărut natural reacțiile: hei, o mișcare isteață, rămâi fără mustață!…. dar ce facem cu distracția?! De-aici a mai fost doar un pas până la line-ul de campanie ZUZU: Ți-am luat mustața, dar îți lăsăm distracția!

 

Spotul recreează universul ludic al lui ZUZU, reușind, în același timp, să pună limpede în evidență beneficiile noii deschideri. Cu alte cuvinte, comunicarea semnată Mercury și Outbox este încă un angajament al lui Zuzu împotriva monotoniei, chiar și când e vorba de lucruri… pragmatice. Spotul poate fi văzut aici: https://www.youtube.com/watch?v=SFWi2c0JaZc

La IFFA 2019, tehnologiile de ambalare vor fi sub lumina reflectoarelor
Autor: meatmilk  /   luni, 14 ianuarie 2019

(Comunicat) Ambalajele pentru produsele alimentare, în special produsele perisabile cum ar fi carnea și cârnații, necesită cele mai înalte standarde în ceea ce privește materialele, mașinile și sistemele de ambalare.   Pe lângă scopurile tradiționale, cum ar fi protecția, transportul, depozitarea, manipularea și...

Expunerea la lumină reduce 50 % din substanțele nutritive ale laptelui
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Studii recente arată că laptele expus la lumină timp de 16 ore pierde mai mult de jumătate din cantitatea de vitamina A, conținută inițial, dacă nu este ambalată cu o protecție corespunzătoare la lumină.   Pentru a contracara acest efect negativ, compania de servicii și certificare Noluma a dezvoltat un instrument de...