Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

Premieră Albalact în domeniul ambalajului pentru iaurtul de băut

Autor: Maria Demetriadvineri, 23 martie, 2018

Albalact, prin marca sa, ZUZU, anunță o premieră pe piața românească a lactatelor: capacul cu dublă deschidere pentru paharul iaurtului de băut.

 

În acest fel, Albalact inovează, nu doar ambalajul, dar și modul de consum: capacul are o deschidere specială care direcționează cu precizie iaurtul și ne scapă de grija… mustăților. Mai mult decât atât, capacul modern permite resigilarea paharului.

 

Pentru Zuzu, cel mai neconvențional și carismatic brand românesc de lactate, Mercury360 și Outbox au creat o campanie care integrează firesc personalitatea jucăușă a brand-ului cu inovația adusă noilor ambajale,  în același registru emoțional cu care Zuzu și-a cucerit consumatorii.

 

Imediat ce echipa creativă a testat noul ambalaj, au apărut natural reacțiile: hei, o mișcare isteață, rămâi fără mustață!…. dar ce facem cu distracția?! De-aici a mai fost doar un pas până la line-ul de campanie ZUZU: Ți-am luat mustața, dar îți lăsăm distracția!

 

Spotul recreează universul ludic al lui ZUZU, reușind, în același timp, să pună limpede în evidență beneficiile noii deschideri. Cu alte cuvinte, comunicarea semnată Mercury și Outbox este încă un angajament al lui Zuzu împotriva monotoniei, chiar și când e vorba de lucruri… pragmatice. Spotul poate fi văzut aici: https://www.youtube.com/watch?v=SFWi2c0JaZc

Mondi a fabricat folii laminate reciclabile, pentru pungi pre-fabricate
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 28 februarie 2018

Mondi a dezvoltat un laminat din plastic reciclabil pentru pungi pre-fabricate și material rulant FFS, numit BarrierPack Recyclable. Materialul a fost dezvoltat ca răspuns la cererea de reducere a deșeurilor din plastic fără a compromite calitatea sau funcționalitatea.   Carl Stonley, manager de cont tehnic, Mondi Consumer Goods...

Revoluție în ambalarea cărnii proaspete: Tehnologia SSL
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 14 februarie 2018

La începutul lunii martie a acestui an, compania Krehalon, parte a concernului japonez Kureha, a organizat la Frankfurt demonstrații live ale unui concept revoluționar de ambalare secundară a cărnii proaspete, care a atras atenția companiilor de carne din întreaga lume, aflate în căutare idei proaspete și inovatoare. Acest nou concept de...