Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Premieră Albalact în domeniul ambalajului pentru iaurtul de băut

Autor: Maria Demetriadvineri, 23 martie, 2018

Albalact, prin marca sa, ZUZU, anunță o premieră pe piața românească a lactatelor: capacul cu dublă deschidere pentru paharul iaurtului de băut.

 

În acest fel, Albalact inovează, nu doar ambalajul, dar și modul de consum: capacul are o deschidere specială care direcționează cu precizie iaurtul și ne scapă de grija… mustăților. Mai mult decât atât, capacul modern permite resigilarea paharului.

 

Pentru Zuzu, cel mai neconvențional și carismatic brand românesc de lactate, Mercury360 și Outbox au creat o campanie care integrează firesc personalitatea jucăușă a brand-ului cu inovația adusă noilor ambajale,  în același registru emoțional cu care Zuzu și-a cucerit consumatorii.

 

Imediat ce echipa creativă a testat noul ambalaj, au apărut natural reacțiile: hei, o mișcare isteață, rămâi fără mustață!…. dar ce facem cu distracția?! De-aici a mai fost doar un pas până la line-ul de campanie ZUZU: Ți-am luat mustața, dar îți lăsăm distracția!

 

Spotul recreează universul ludic al lui ZUZU, reușind, în același timp, să pună limpede în evidență beneficiile noii deschideri. Cu alte cuvinte, comunicarea semnată Mercury și Outbox este încă un angajament al lui Zuzu împotriva monotoniei, chiar și când e vorba de lucruri… pragmatice. Spotul poate fi văzut aici: https://www.youtube.com/watch?v=SFWi2c0JaZc

Aspecte privind ambalarea laptelui în recipiente din sticlă și PET
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 4 iulie 2018

O simplă plimbare pe culoarul magazinului va ilustra numărul copleșitor de lactate ambalate în sticlă și PET.  Chiar dacă există o mare varietate de concepte de ambalaj, dar și de produse, în cadrul fiecărei categorii, consumatorii și comercianții cu amănuntul par să vrea și mai mult. Cererea de astăzi a pieței creează...

FAO: Ambalarea poate stopa risipa de alimente
Autor: meatmilk  /   marți, 26 iunie 2018

(Comunicat) Porții de dimensiuni optime, reguli uniforme privind utilizarea marcajelor “a se folosi înainte de” și “valabil până la data de” precum și noile tehnologii de ambalare care prelungesc termenul de valabilitate sunt doar câteva dintre modalitățile prin care ambalajele alimentare ajută la reducerea risipei de alimente...