Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Premieră Albalact în domeniul ambalajului pentru iaurtul de băut

Autor: Maria Demetriadvineri, 23 martie, 2018

Albalact, prin marca sa, ZUZU, anunță o premieră pe piața românească a lactatelor: capacul cu dublă deschidere pentru paharul iaurtului de băut.

 

În acest fel, Albalact inovează, nu doar ambalajul, dar și modul de consum: capacul are o deschidere specială care direcționează cu precizie iaurtul și ne scapă de grija… mustăților. Mai mult decât atât, capacul modern permite resigilarea paharului.

 

Pentru Zuzu, cel mai neconvențional și carismatic brand românesc de lactate, Mercury360 și Outbox au creat o campanie care integrează firesc personalitatea jucăușă a brand-ului cu inovația adusă noilor ambajale,  în același registru emoțional cu care Zuzu și-a cucerit consumatorii.

 

Imediat ce echipa creativă a testat noul ambalaj, au apărut natural reacțiile: hei, o mișcare isteață, rămâi fără mustață!…. dar ce facem cu distracția?! De-aici a mai fost doar un pas până la line-ul de campanie ZUZU: Ți-am luat mustața, dar îți lăsăm distracția!

 

Spotul recreează universul ludic al lui ZUZU, reușind, în același timp, să pună limpede în evidență beneficiile noii deschideri. Cu alte cuvinte, comunicarea semnată Mercury și Outbox este încă un angajament al lui Zuzu împotriva monotoniei, chiar și când e vorba de lucruri… pragmatice. Spotul poate fi văzut aici: https://www.youtube.com/watch?v=SFWi2c0JaZc

Indagra 2018: Elopak și-a expus soluțiile de ambalare
Autor: meatmilk  /   joi, 1 noiembrie 2018

Unul dintre cele mai interesante standuri din zona tehnologică a târgului Indagra 2018, a fost, cu siguranță, cel al companiei Elopak.   La stand, reprezentanții firmei au purtat numeroase discuții de afaceri cu actuali sau potențiali clienți, cărora le-au fost prezentate soluții precum:   -Pure-Pak Cortons ( pentru...

Lacto Solomonescu schimbă ambalajele, dar produsele rămân la fel: Perfecte!
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 25 octombrie 2018

Una dintre cele mai prestigioase companii românești de procesare a laptelui, Lacto Solomonescu, a schimbat atât ambalajele produselor sale, dar și grafica.   Adaptate noilor cerințe ale consumatorilor, noile ambalaje oferă dinamism și comoditate, grație design-ului modern, păstrând în același timp caracteristicile produselor...