Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pretul, gustul si brandul depasesc etichetarea nutritionala

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Foodnavigator.com, pretul, gustul si brandul anuleaza eticheta nutritionala cand vine vorba de ce anume determina consumatorii sa achizitioneze un produs si nu altul, dupa cum arata un proiect recent de cercetare al Consiliului European de Informatie (EUFIC).

Organizatia a reanalizat evidenta stiintifica publicata intre 2007 si Martie 2012 despre influenta etichetarii nutritionale in comportamentul consumatorilor de produse alimentare si bauturi. Cercetatorii EUFIC au probat baza publica online de date Pubmed si Reteaua de Cercetare Sociala si Știintifica pentru publicatiile stiintifice privind etichetarea nutritionala si obezitatea .

Ei au concluzionat ca, cumparatorii stiu indeajuns incat sa fie capabili sa foloseasca diferitele scheme nutritionale pentru a identifica optiunile pentru produsele cu nivel scazut de calorii, dar le lipseste motivatia ca sa ia atitudine fata de acest aspect. Pretul, gustul si brandul primeaza cu mult in a influenta decizia de cumparare a consumatorilor, declara EUFIC.

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...