Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pretul in ue al carnii de porc va creste in 2013 cu 10 %

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform unei analize efectuata de Reuters, pretul carnii de porc va creste cu 10 % in cursul anului 2013, ca urmare a majorarii preturilor la furaje.

Totodata, consumul ar putea sa scada cu 5, pana la 10 %. Tendintele se manifesta inca din acest an, dovada stand abandonarea sectorului de catre unii fermieri, in special spanioli.

Alberto Herranz, CEO al Ancoporc, a declarat pentru agentia citata ca situatia se va inrautati in perioada urmatoare, nefiind solutii viabile pana cel putin in anul 2015.

Tendinte similare se observa si in Marea Britanie sau Suedia, acolo unde fermierii isi vand din ce in ce mai greu carnea de porc. Totodata, exporturile de carne de porc ale Uniunii Europene au scazut in 2012 cu 10 %, fata de anul trecut, desi exista contracte importante cu piata Chineza.

Herranz a mai declarat ca, in cadrul Uniunii Europene, producatorii si procesatorii vor trebui sa conceapa o strategie de revenire a consumului, cel putin la nivelul anului 1999. Totodata, strategia va trebui sa cuprinda un foarte puternic character social, prin solutii care sa protejeze consumatorii cu posibilitati limitate de cumparare, in conditiile in care se asteapta ca in viitor, nivelul saraciei in Uniunea Europeana sa se accentueze.

Controale ANSVSA în industria avicolă
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Începând cu luna august a anului trecut, ANSVSA a demarat o acțiune tematică de control, la nivel național, pentru a verifica modul în care operatorii din industria avicolă respectă condițiile sanitare veterinare și de siguranță a alimentelor referitoare la producerea ouălor și a produselor din ouă, destinate...

Tendințe în utilizarea antioxidanților naturali în carne și produse din carne (II)
Autor: Cristina Gavrilut  /   miercuri, 21 februarie 2018

Având în vedere interesul deosebit pentru tema utilizării antioxidanților naturali în carne și produsele din carne, continuăm publicarea studiului realizat de Yogesh Kumar, Deep Narayan Yadav, Tanbir Ahmad și Kairam Narsaiah, cercetători ai Institute of  Food Technologists din Birmingham, document care poartă titlul original ”Recent...

Pretul in ue al carnii de porc va creste in 2013 cu 10 %

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform unei analize efectuata de Reuters, pretul carnii de porc va creste cu 10 % in cursul anului 2013, ca urmare a majorarii preturilor la furaje. Totodata, consumul ar putea sa scada cu 5, pana la 10 %. Tendintele se manifesta inca din acest an, dovada stand abandonarea sectorului de catre unii fermieri, in special spanioli.

Alberto Herranz, CEO al Ancoporc, a declarat pentru agentia citata ca situatia se va inrautati in perioada urmatoare, nefiind solutii viabile pana cel putin in anul 2015. Tendinte similare se observa si in Marea Britanie sau Suedia, acolo unde fermierii isi vand din ce in ce mai greu carnea de porc. Totodata, exporturile de carne de porc ale Uniunii Europene au scazut in 2012 cu 10 %, fata de anul trecut, desi exista contracte importante cu piata Chineza.

Herranz a mai declarat ca, in cadrul Uniunii Europene, producatorii si procesatorii vor trebui sa conceapa o strategie de revenire a consumului, cel putin la nivelul anului 1999. Totodata, strategia va trebui sa cuprinda un foarte puternic caracter social, prin solutii care sa protejeze consumatorii cu posibilitati limitate de cumparare, in conditiile in care se asteapta ca in viitor, nivelul saraciei in Uniunea Europeana sa se accentueze.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...

Controale ANSVSA în industria avicolă
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Începând cu luna august a anului trecut, ANSVSA a demarat o acțiune tematică de control, la nivel național, pentru a verifica modul în care operatorii din industria avicolă respectă condițiile sanitare veterinare și de siguranță a alimentelor referitoare la producerea ouălor și a produselor din ouă, destinate...

Tendințe în utilizarea antioxidanților naturali în carne și produse din carne (II)
Autor: Cristina Gavrilut  /   miercuri, 21 februarie 2018

Având în vedere interesul deosebit pentru tema utilizării antioxidanților naturali în carne și produsele din carne, continuăm publicarea studiului realizat de Yogesh Kumar, Deep Narayan Yadav, Tanbir Ahmad și Kairam Narsaiah, cercetători ai Institute of  Food Technologists din Birmingham, document care poartă titlul original ”Recent...