Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Prezența la Anuga 2017 confirmă performanțele companiei Prefera Foods

Autor: Ursachi Veronicamiercuri, 11 octombrie, 2017

Prezența constantă a companiei Prefera Foods la standurile celui mai mare târg din lume dedicat industriei alimentare, Anuga, a determinat, alături de alte participări la alte manifestări europene de profil, creșterea continuă a activității de export.

 

Și de această dată, contactele de business ale reprezentanților firmei și, mai ales, rezultatele care se vor contretiza în perioada următoare în noi contracte de import, au reconfirmat performanțele firmei care se situează la cele mai înalte standarde.

 

Potrivit domnului Ervin Fruhn, Expot Manager, la această a 34-a ediție a târgului Anuga, Prefera Foods își prezintă toată gama de produse, fie că vorbim despre pateurile de ficat, de pateurile vegetale sau de celebra zacuscă exportată cu succes în Bulgaria, Basarabia, Ungaria și Ucraina.

 

Conform oficialului firmei, activitatea de export a crescut continuu, în 2017, produsele Prefera Foods acoperind piețe ale Europei de Ves, Statele Unite sau Canada, alături de cele menționate anterior.

 

Menționând că gama de produse ”Capricii și Delicii” s-a evidențiat, să amintim și faptul că vedeta momentului au fost produsele din gama ”Atelier Mediaș”, lansată recent, în cursul lunii septembrie a.c. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 11 octombrie 2017)

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Hochland sărbătorește 25 de ani în România printr-o nouă campanie de comunicare
Autor: meatmilk  /   joi, 5 iulie 2018

(Comunicat) La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.   Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată...