Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Printlabel asigură cartea de vizită a produsului

Autor: Meat MIlkluni, 4 noiembrie, 2013

Salonul “All Pack” din cadrul INDAGRA 2013 a prezentat vizitatorilor elemente tehnice de ultimă oră. Printre echipamentele de mare interes s-au numărat şi aplicaţiile computerizate ce urmează a fi folosite la etichetarea produselor.

Prezent pentru vânzări şi consultanţă, grupul Printlabel pare să fi excelat cu Imprimanta de etichete Trojan One, produsă de GSR Grup. Aceasta se evidenţiază printr-o imprimare a etichetelor color la rezoluţia de 1600 DPI cu o viteză de până la 300 mm/sec, oferind posibilitatea de a produce etichete color in-house. În acest fel reuşeşte să aducă un plus de valoare produselor și etichetelor, răspunzând astfel tuturor nevoilor de trasabilitate manifestate sub forma codurilor de bare și/sau codurilor de culoare disponibile.

Un aspect la fel de important este faptul că acest lucru se realizeaza la un cost pe etichetă semnificativ mai redus decât ceea ce piața a fost în măsură să ofere până acum. Trojanlabel este singura opțiune de incredere pe piață imprimantelor de etichete care au la baza tehnologia Memjet.

TrojanOne se diferentiaza de alte soluții datorita designului industrial robust, puternic inspirat de sistemele de tipar digital mai mari și mult mai costisitoare, care sunt utilizate în prezent de către liderii de piață în producția de etichete. Calitatea imprimarii identică cu calitatea etichetelor care sunt furnizate in acest moment

Costul pe etichetă este la 25-50%  în comparație cu cel obtinut prin imprimarea termică și, în plus, etichete color sunt tipărite mult mai repede. Un derulator robust și sistem de roluire împiedică încetinirea producției Sistemul sofisticat de circulatie al aerului asigura colectarea fiecarei picături de cerneală evaporata într-un filtru care pot fi înlocuit cu ușurință în câteva secunde.

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...