Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Procesare: cristim, verificata pentru export pe piata rusiei

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) CrisTim este primul producator de preparate din carne care va fi inspectat de medicii veterinari rusi pentru a putea exporta produsele proprii in Federatia Rusa, compania vizand exporturi de circa 40% din productie, a declarat patronul firmei, Radu Timis.

Potrivit acestuia, CrisTim exporta aproape 17% din total productie pe pietele europene, insa de doi ani bate piata Rusiei.

Rusia, sigur , este o piata foarte mare . Noi, de exemplu, piata Rusiei o batem de doi ani, avem 30 posibili parteneri acolo, suntem foarte optimisti. Spunem ca circa 40% sa exportam din productie, dupa ce incepem. Sigur, timpul ne va demonstra daca suntem doar visatori sau si putem realiza lucrul acesta. Rusia nu este o piata chiar libera, acolo sunt contingente, este reglementata si, in functie de partenerii pe care ii gasim, de potentialul lor, va fi mai mult sau mai putin'', a explicat patronul firmei.

Acesta a apreciat ca delegatia oficiala a Romaniei, condusa de ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, care a efectuat la mijlocul lunii octombrie o vizita de lucru in Federatia Rusa, este un eveniment extrem de important.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...