Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Procesatori: agricola bacau lanseaza un nou produs ready-meal

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agroazi informeaza ca Agricola Bacau lanseaza in Postul Craciunului un nou produs de tip ready-meal

– Falafel – adresat consumatorilor atenti la regimul alimentar inainte de Sarbatorile de iarna si, in acelasi timp, dornici de o masa rapida si delicioasa.
Este, astfel, primul produs fabricat la Europrod, companie din Grupul Agricola, care se adreseaza persoanelor care tin un regim ovolactovegetarian sau vegetarian si care doresc sa nu consume soia.

Obtinut dupa o reteta orientala, produsul este usor condimentat pentru a contrabalansa gustul dulceag al nautului si are o savoare deosebita. Falafelul poate fi consumat ca atare, cu salata de sezon – dar este populara si introducerea chiftelutelor Falafel intr-o lipie, unde este asezonat cu sosuri si legume.

Se gateste foarte usor, incalzindu-l cateva minute in cuptorul traditional sau cel cu microunde. Falafel Agricola este comercializat de Europrod in cateva formule de prezentare:

 Falafel refrigerat, 400g, ambalat in atmosfera controlata, intr-o tavita personalizata cu un manson cartonat, cu sugestie de pregatire
 Falafel congelat, 350 g, ambalat in punga neutra inchisa intro cutie cartonata, personalizata,
pe care sunt inscrise toate informatiile utile pentru consumatori.
 Falafel congelat, 2.500 g, ambalat in punga personalizata, dedicat Horeca si distribuitorilor

Gama de produse vegetale refrigerate este intregita de alte trei sortimente traditionale de-acum pentru Agricola, respectiv Șnitel, Hamburger si Parjoale de post, care au ca ingrediente principale soia si legume deshidratate, fiind condimentate conform obiceiurilor romanesti cu putina ceapa si piper. Timpul de gatire ale acestuia se rezuma, de asemenea, la o incalzire de cateva minute, fie ca este vorba de cuptorul cu microunde, cuptor simplu sau tigaie teflonata, fara ulei.

Și aceste produse sunt ambalate intr-un sistem inovativ de tip tray sealing, in atmosfera controlata, in tavite cu gramaje cuprinse intre 220 si 360 h.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...