Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Procesatori: carman-urziceni investeste in magazine proprii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit zf.ro, producatorul de carne si preparate din carne Carman, din Urziceni, vrea sa dezvolte o retea de magazine proprii sub brandul Ferma Baraganu.

Primul magazin a fost deschis in luna februarie, in prezent fiind operationale 12 unitati comerciale in orase precum Urziceni, Slobozia, Lehliu, Buzau si Bucuresti.

Noua strategie a companiei a fost adoptata in urma schimbarii patronatului si a echipei manageriale, care are ambitii mari pentru viitorul apropiat. Pana la sfarsitul anului vrem sa ajungem la 30 de unitati comerciale in sudul si sud-estul tarii, cu accent pe Bucuresti si marile orase din imprejurimi, a declarat Dan Tita, directorul retelei de magazine Ferma Baraganu’.

Magazinele, cu suprafete de vanzare de circa 50 de metri patrati, comercializeaza 120 de sortimente de carne proaspata, carne congelata si preparate din carne de porc si pasare.
Pe viitor vrem sa aducem game noi de produse, unde vom pune accentul in primul rand pe calitate, in conditiile in care multi jucatori s-au canalizat pe pret, a afirmat Dan Tita.

Fabrica din Urziceni a companiei Carman, preluata in luna noiembrie a anului trecut de catre familia Ceteras, produce in prezent doar sortimente de carne si preparate din carne de porc, dar pe viitor unitatea va permite fabricarea de sortimente de carne de pasare.

Compania deruleaza un program de investitii, in valoare de 4 milioane de euro, prin intermediul caruia au fost achizitonate utilaje pentru cresterea gamei de produse si a calitatii acestora. Pentru asigurarea materiei prime si a controlului calitatii, avem in vedere si achizitia de ferme de porci si de pasari, a mai spus directorul retelei Ferma Baraganu’.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...