Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Procesatori: condor matca isi va face fabrica de nutreturi

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza agroinfo.ro, firma avicola Condor Matca doreste sa investeasca intr-o fabrica de nutreturi.

La SC Condor Matca SA, oul are un pret de plecare de 0,40 de lei plus TVA. In timpul sarbatorilor de iarna, exista o tendinta de crestere la 0,50 lei plus TVA., urmand ca dupa 1 ianuarie 2013, pretul sa aiba o usoara scadere, a declarat Ion Condrache, directorul economic al societatii.
Sigur ca, acest pret asigura producatorului acoperirea costurilor de productie. Perioada mai dificila este vara cand pretul este foarte mic, iar costurile de productie sunt foarte mari.

Aspectul negativ este ca datorita secetei din acest an, pretul la cereale a crescut foarte mult, se vorbeste undeva de 1 – 1,2 lei /kg la cereale. ªroturile de floarea-soarelui si cele de soia – mai ales din import Brazilia si Argentina – sunt foarte scumpe, 625- 650 euro /tona, si sigur cu o implicatie in preturile de productie.

Societatea de crestere a gainilor ouatoare din Matca detine un efectiv total de 220.000 de pasari. In aceasta perioada pregateste un lot de schimb tineret de inlocuire de 54.000 capete. Productia zilnica de oua este de 110 -120.000 bucati, cu tendinta de crestere incepand cu 1 decembrie.

De asemenea, societatea are in vedere achizitionarea de utilaje pentru o capacitate de producere a furajelor – o microfabrica de nutreturi combinate – cu spatii de stocare a materiilor prime aferente, obiectiv deosebit de necesar pentru o buna functionare a unitatii.(Mai multe, pe www.agroinfo.ro)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...