Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Procesatori: crestere de 24,9 % pentru vascar pe primele sase luni

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Comunicat) SC Vascar SA a realizat o cifra de afaceri in primele 6 luni ale acestui an de 26.127.686 lei, in crestere cu 24,9% fata de perioada similara a anului trecut, in conditiile in care se inregistreaza o contractie a pietei.

Segmentul de retail al companiei, care insumeaza un total de 15 magazine in regiunea Moldova, a avut o crestere a cifrei de afaceri de 2,4% in conditiile in care compania a inchis un numar de 4 magazine nerentabile.

„Consideram ca rezultatele sunt bune, in concordanta cu obiectivele stabilite pentru anul 2012, in conditiile unei situatii economice dificile la nivelul Uniunii Europene. Compania are in derulare in perioada 2012-2013 un program de investitii constand in extinderea sectiei de ambalare, achizitionarea de utilaje tehnologice si de frig si modernizarea parcului auto, program in valoare de 1 milion de euro.” afirma Gabriela Ciuburciu – director general SC Vascar SA

Societatea are implementat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001, Sistemul de Igiena si Siguranta Alimentara ISO 22000 si Food Safety System Certification 22000 – FSSC echivalentul International Food Standard.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...