Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Procesatori: hame romania anunta o crestere de 50 % a vanzarilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Comunicat) Hamé Romania anunta cresterea vanzaailor cu peste 50%, in primele noua luni ale anului 2012, fata de aceeasi perioada a anului anterior,

fapt ce a condus la obtinerea celor mai bune cifre din istoria firmei, la nivel de prim semestru (in euro). O contributie semnificativa la aceste rezultate l-a jucat relansarea gamei Antrefrig, brand romanesc care aniverseaza anul acesta 100 de ani, dar si inovatiile in termeni de retete, ambalaje si produse noi.

Brandul romanesc Antrefrig a fost preluat in portofoliul Hamé Romania in anul 2007. Relansarea campaniei publicitare Porcul albastru, alaturi de strategiile de business si eforturile sutinute ale echipei Hamé Romania, au adus cresteri semnificative brandului Antrefrig, anume cresterea cu 3.4% a cotei de piata in valoare pe pate ficat in conserva (iunie – iulie 2012 vs. iunie-iulie 2011), in conditiile in care marcile private ale marilor retele isi continua puternic dezvoltarea. Antrefrig este un brand foarte drag romanilor, care ofera maximum de calitate in categorie, la un pret accesibil, declara Marcela Mitácková, Marketing and Development Director, Hamé Holding.

Potrivit declaratiilor reprezentantei Hamé, compania se afla pe locul 2 in topul producatorilor de conserve din carne si pate, fata de anul trecut in aceeasi perioada, cand ocupa locul 4. Aceste rezultate sunt obtinute in conditiile in care piata de produse din carne in conserva (pate, carne propriu-zisa si mancaruri) este in al 4-lea an consecutiv de declin, fiind la nivel de circa 52% in volum fata de 2008 (anul de reper al industriei de profil)
Aniversarea a 100 de ani a brandului Antrefrig este marcata si prin lansarea a doua articole jubiliare in editie limitata: Antrefrig pateu’ cu gust de 1912, respectiv Antrefrig pateu’ cu cognac.

Noile produse sunt disponibile pe piata incepand cu mijlocul lunii octombrie.
Tot anul acesta, Hamé Romania a dezvoltat doua noi game de produse: Hamé Lifestyle si Hamé – International Line. Hamé Lifestyle este o gama de pate de ficat care se bazeaza pe beneficiile nutritiei moderne: continut scazut de grasimi si de calorii, aport de Omega 3, Omega 6, de fier. Hamé – International Line este o gama de mancaruri internationale, care include preparate specifice anumitor zone ale globului, cu raspandire si acceptanta globala, cum ar fi chilli con carne – mancare mexicana.

Hamé Holding este o companie internationala cu sediul in Cehia, reprezentata in peste 40 de state din intreaga lume, cu 7 facilitati de productie in Cehia, una in Rusia si una in Romania, prin care acopera o vasta gama de produse alimentare conservate: pate, carne, legume, fructe, baby-food, ketchup, sosuri si produse refrigerate: pate, mancaruri gatite si sandwich-uri.

Primele exporturi spre Romania s-au realizat in 1995, Hamé consolidandu-si prezenta pe piata romaneasca odata cu preluarea unei facilitati de productie de la fosta firma Romconserv SRL. In Romania, portofoliul companiei include marcile Hamé, Antrefrig, Hangita, Cara, Corabioara si Hamánek.

La nivel global, holdingul are peste 2.400 de angajati si o cifra de afaceri de peste 200 de milioane de euro.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...