Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Procesatori: scandia produce pe brand privat pentru piata bulgara

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform brandprivat.ro, Scandia Food produce pe brand privat conserve de carne care, prin intermediul grupului Delhaize-Mega Image, ajung pe piata din Bulgaria.

Pe de alta parte, firme bulgaresti produc pe marca proprie pentru piata romaneasca.
La aproape un an de la introducerea brandului 365 in magazinele Piccadilly, grupul Delhaize isi extinde sortimentatia de brand privat. Practic, in acest moment toate brandurile private ale grupului pot fi regasite in sortimentatia magazinelor sale din Bulgaria. Pe langa produsele 365 care detin ponderea majoritara, la raft se regasesc acum si produse sub brandurile Delhaize, Delhaize Kids, Taste of Inspirationssau Delhaize Bio, in timp ce pe categoriile non-food au aprut produse sub brandurile Care si Delhaize Home.

Pe partea produselor alimentare regasim si doua branduri noi, dezvoltate special pentru piata bulgara. Primul dintre acestea, sinonim cu brandul Gusturi Romanesti existent acum in magazinele Mega Image, propune o linie de produse traditionale bulgare, reunite sub brandul „Produs in Bulgaria”.

Cel de-al doilea brand este de fapt un rebranding al brandului PREMIA, detinut de reteaua Piccadilly inainte de cumpararea sa de catre grupul Delhaize. In noua sa variant PREMIA se transforma in Piccadilly Delhaize oferind insa aceiasi abordare superioara calitativ, pentru intreaga sa selectie de produse.

Extinderea sortimentala este sustinuta de retailer printr-un catalog promotional in care sunt prezentate toate brandurile sale private aflate acum in magazinele bulgare. Toate produsele incluse in catalog beneficiaza de preturi promotionale valabile timp de 30 de zile.

Printre acestea, la gama conservelor de pate, regasim si doua articole sub brandul 365, produse pentru reteaua Mega Image de catre Scandia Romania. Chiar daca nu au momentan un ambalaj dedicat, celor doua articole le-au fost aplicate etichete cu traduceri in limba bulgara.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...