Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Procesatori: scandia produce pe brand privat pentru piata bulgara

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform brandprivat.ro, Scandia Food produce pe brand privat conserve de carne care, prin intermediul grupului Delhaize-Mega Image, ajung pe piata din Bulgaria.

Pe de alta parte, firme bulgaresti produc pe marca proprie pentru piata romaneasca.
La aproape un an de la introducerea brandului 365 in magazinele Piccadilly, grupul Delhaize isi extinde sortimentatia de brand privat. Practic, in acest moment toate brandurile private ale grupului pot fi regasite in sortimentatia magazinelor sale din Bulgaria. Pe langa produsele 365 care detin ponderea majoritara, la raft se regasesc acum si produse sub brandurile Delhaize, Delhaize Kids, Taste of Inspirationssau Delhaize Bio, in timp ce pe categoriile non-food au aprut produse sub brandurile Care si Delhaize Home.

Pe partea produselor alimentare regasim si doua branduri noi, dezvoltate special pentru piata bulgara. Primul dintre acestea, sinonim cu brandul Gusturi Romanesti existent acum in magazinele Mega Image, propune o linie de produse traditionale bulgare, reunite sub brandul „Produs in Bulgaria”.

Cel de-al doilea brand este de fapt un rebranding al brandului PREMIA, detinut de reteaua Piccadilly inainte de cumpararea sa de catre grupul Delhaize. In noua sa variant PREMIA se transforma in Piccadilly Delhaize oferind insa aceiasi abordare superioara calitativ, pentru intreaga sa selectie de produse.

Extinderea sortimentala este sustinuta de retailer printr-un catalog promotional in care sunt prezentate toate brandurile sale private aflate acum in magazinele bulgare. Toate produsele incluse in catalog beneficiaza de preturi promotionale valabile timp de 30 de zile.

Printre acestea, la gama conservelor de pate, regasim si doua articole sub brandul 365, produse pentru reteaua Mega Image de catre Scandia Romania. Chiar daca nu au momentan un ambalaj dedicat, celor doua articole le-au fost aplicate etichete cu traduceri in limba bulgara.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...