Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Procesatorii de carne si lactate platesc cele mai mari taxe de raft din europa la lanturile de retail

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Madiafax) Procesatorii din domeniul agro-alimentar, in special cei din industria carnii si lactatelor, se tem de marile lanturi de magazine, care le-ar putea delista produsele, acceptand cele mai mari taxe de raft din Europa, a declarat, vineri, presedintele comisiei prezidentiale pentru Politici Agricole, Valeriu Steriu.

„Le este teama, pentru ca in momentul in care ar lua o atitudine de alianta, de o forma mai solida de negociere cu o structura de monopol precum cea a marilor lanturi de magazine, ar putea genera o delistare a lor din rafturi, lucru care se intampla frecvent”, a spus Steriu la un seminar pe teme agricole.

El a adaugat ca vanzarile unei companii din domeniul agro-alimentar scad cu 60-70% dupa eliminarea produselor acesteia din retelele de retail.

„Fiindu-le teama, sunt intotdeauna infranti la negocierile cu marile lanturi. Din acest motiv avem cele mai mari taxe de raft pe produs din Europa”, a spus Steriu.

El sustine ca taxele pentru vanzarea produselor prin intermediul acestor retele sunt cu 10-25% mai mari, in euro, decat in alte state europene.

Retailerii justifica taxele mari, incluse in preturile produselor, prin promovari intense si costuri suplimentare fata de cele din Europa de Vest, a mai spus Steriu.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Procesatorii de carne si lactate platesc cele mai mari taxe de raft din Europa la lanturile de retail

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Procesatorii din domeniul agro-alimentar, in special cei din industria carnii si lactatelor, se tem de marile lanturi de magazine care le-ar putea delista produsele, acceptand cele mai mari taxe de raft din Europa, a declarat, vineri, presedintele comisiei prezidentiale pentru Politici Agricole, Valeriu Steriu.

„Le este teama, pentru ca in momentul in care ar lua o atitudine de alianta, de o forma mai solida de negociere cu o structura de monopol precum cea a marilor lanturi de magazine, ar putea genera o delistare a lor din rafturi, lucru care se intampla frecvent”, a spus Steriu la un seminar pe teme agricole. El a adaugat ca vanzarile unei companii din domeniul agro-alimentar scad cu 60-70% dupa eliminarea produselor acesteia din retelele de retail. „Fiindu-le teama, sunt intotdeauna infranti la negocierile cu marile lanturi. Din acest motiv avem cele mai mari taxe de raft pe produs din Europa”, a spus Steriu.

El sustine ca taxele pentru vanzarea produselor prin intermediul acestor retele sunt cu 10-25% mai mari, in euro, decat in alte state europene. Retailerii justifica taxele mari incluse in preturile produselor, prin promovari intense si costuri suplimentare fata de cele din Europa de Vest, a mai spus Steriu, pentru Mediafax.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...