Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

ProducAtori: smithfield prod a organizat la timisoara ziua internationala a alimentatiei

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Cu ocazia Zilei Internationale a Alimentatiei, Directia de Mediu a Primariei Municipiului Timisoara, Compania Smithfield Prod si Liceul Teoretic Iris din Timisoara au organizat o lectie deschisa pentru incurajarea unui stil de viata sanatos si de informare asupra unei alimentatii echilibrate, pentru elevii mai multor scoli cu clasele I-VIII din Timisoara.

Evenimentul a avut loc timp de doua ore in sala de festivitati a Liceului Teoretic Iris. Au participat, pe langa organizatori, reprezentanti ai Smithfield, precum si cadre didactice si 30 de elevi ai Liceului Teoretic Iris si de la ªcolile cu clasele I-VIII nr. 12 si 25. Cu aceasta ocazie, elevii s-au putut informa despre semnificatia Zilei Internationale a Alimentatiei, care are loc in fiecare an pe 16 octombrie, dar si despre rolul alimentatiei si al stilului de viata pentru o dezvoltare armonioasa si sanatoasa.

Activitatea a fost deschisa de Calin Fiat, sef Serviciu Administrare Mediu, din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, prin descrierea unor actiuni intreprinse de-a lungul vremii de catre Directia de Mediu in acest scop: de la actiuni de educatie ecologica, controale in piete, pana la analiza nitritilor, nitratilor si a pesticidelor la diferite categorii de fructe si legume comercializate in pietele si supermarket-urile din Timisoara.

Ziua internationala a alimentatiei este un bun prilej sa transmitem elevilor, dar si tuturor locuitorilor orasului nostru ca alimentatia ne influenteaza in mod direct calitatea vietii, iar alegerile facute trebuie sa fie in cunostinta de cauza, responsabil, atat fata de mediu, cat si fata de noi si sanatatea noastra, a afirmat Ella ªipetan, consilier al Primariei Municipiului Timisoara si unul dintre organizatorii actiunii.

Copiii sunt foarte interesati, in special la aceste varste, in dobandirea unor comportamente alimentare si de stil de viata sanatos si echilibrat, in masura in care informatiile le sunt prezentate intr-un mod accesibil. Credem ca educatia este esentiala si in acest domeniu, si ca ea trebuie facuta atat la scoala, cat si acasa, de aceea compania noastra sprijina astfel de proiecte si dezvolta independent, o serie de programe cu caracter educational, a declarat Cristina Bodea, PR Manager Smithfield Prod.

La finalul lectiei deschise sustinute de catre dl. Victor Birda, consilier al Primariei Municipiului Timisoara, toti elevii au completat chestionare avand ca subiect cele prezentate, au primit diplome de participare si carti de literatura scolara si dictionare din partea Smithfield Prod.

Aceasta actiune s-a inscris intr-o serie de manifestari pe teme de educatie pe care Directia de Mediu a Primariei Timisoara si Compania Smithfield Prod le-au dezvoltat in parteneriat de-a lungul timpului.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...