Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Producatorii de alimente sustin ca taxele eliminate de codul de bune practici vor fi inlocuite cu altele

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Marii producatori alimentari nu cred ca hipermarketurile vor respecta Codul de Bune Practici, aprobat in 16 septembrie, scrie NewsIn. Producatorii se asteapta ca hipermarketurile sa renunte la aceste taxe si sa le inlocuiasca cu altele noi, dupa cum au declarat oficialii unor companii din sector. Grigore Horoi, presedintele Agricola International Bacau, a explicat ca nu crede ca legea Codului de Bune Practici, privind produsele alimentare, va determina marile retele de magazine sa nu mai aplice taxele care nu tin de actul de comert, considerand ca acestea vor fi inlocuite cu taxe de marketing.

Constantin Boromiz, directorul general al Boromir, companie producatoare din industria de panificatie, a declarat ca, atata timp cat prin Codul de Bune Practici nu se impune o limita privind taxele ce pot fi cerute producatorilor, retailerii pot sa inventeze orice taxa doresc. Boromiz a adaugat ca asteapta promulgarea legii de catre presedintie, pentru a face aprecieri asupra ieftinirilor ce ar sa apara la produsele de panificatie.

Totusi Daniel Dumitrescu, directorul de marketing al companiei producatoare de mezeluri Aldis Calarasi, a spus ca se asteapta ca legea Codului de Bune Practici privind produsele alimentare sa aiba efecte, in sensul scaderii preturilor, la inceputul anului viitor.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...