Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Producatorii de carne cer afisarea tarii de provenienta

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Producatorii de carne de porc de pe piata romaneasca cer ca in magazine sa fie afisata tara din care provine carnea, astfel incat consumatorul sa stie ce cumpara, sustin oficialii Patronatului Roman al Carnii de Porc.

Stanca Tudor, directorul executiv al Patronatului, a declarat ca de doi ani se incearca obtinerea unei masuri care sa permita afisarea tarii de provenienta a carnii din magazine, asa cum se intampla in Grecia, insa producatorii sunt refuzati pe motiv ca s-ar sustine discriminarea.

Oficialul considera ca producatorii romani de carne de porc ar trebui sa fie avantajati de scandalul dioxinei din carnea de porc importata din Irlanda, pentru ca produsele autohtone sunt sigure. Peste 130 de tone de carne de porc contamintat cu dioxina au intrat in Romania in ultima luna, iar peste 90 de tone au fost inglobate in preparate din carne.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...