Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Producătorii de carne de porc din Canada vor pătrunde agresiv pe piața Asiei

Autor: Nora Marinjoi, 16 februarie, 2017

Ca o confirmare în plus a afirmațiilor noastre, potrivit cărora producătorii de carne de porc cunosc faptul cănu pot concura cu fermerii europeni, și că Tratatul de Liber-Schimb dintre Uniunea Europeană și țara nord-americană nu pune în pericol afacerile europenilor, iată, Asociația fermierilor de profil din Canada a demarat o ”politică agresivă de cucerire a pieței Asiei și, în special, a celor din Japonia și China”, după cum anunță Global Meat News.

 

”Dezvoltarea afacerilor pe piețe precum cele ale Japoniei și Chinei vor contribui masiv la creșterea producției de porc din Canada”, a declarat pentru sura citată Rick Bergmann, președintele PPC-Asociația Crescătorilor Canadieni de Porci. Acesta, a completat:

 

”Pe piața Chinei, am asistat anul trecut la extinderea exporturilor de carne de porc de 144 %, la un total de 312.000 de tone, iar exporturile pe piața Japoniei au crescut și ele. Dar, trebuie să compensăm valoarea exporturilor de carne de porc ale Staelor Unite, care, în 2016, au fost de aproape un miliard de dolari USA. Însă, dacă vom dori să avem succes, printr-o politică agresivă de expansiune în țările Asiei, fermierii canadieni trebuie să înțeleagă importanța sustenabilității și a respectării normelor de sănătate animală și siguranță alimentară care sunt extrem de stricte, mai ales în Japonia”.

 

La rândul său, Justin Trudeau, Primul-Ministru canadian, a afirmat că ”guvernul Canadei va acționa la fel de agresiv pentru a încheia noi tratate cu țările Asiei, pentru a scăpa de barierele vamale existente în prezent și pentru a crește afacerile din zootehnia țării, mai ales că vom avea oportunitatea fructificării fisurilor care au apărut deja în afacerile din domeniu dintre Statele Unite și piețele pe care și noi dorim să ne extindem.”

Smithfield a încheiat un acord de comercializare on-line pe piața Chinei
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 1 noiembrie 2017

Procesorul american de porc Smithfield Foods a încheiat un acord exclusiv de a vinde carne pe site-ul chinez JD.com, extinzându-și prezența pe cea mai mare piață de consum din lume. Potrivit acordului, Smithfield Foods, o filială a grupului WH din Hong Kong va vinde o gamă largă de carne de porc, după cum informează Global Meat...

Mengniu va colabora cu Alibaba pentru comercializarea lactatelor
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 octombrie 2017

Chinezii de la Mengniu fructifică la maxim comerțul electronic care este acum punctul principal de intrare pentru importurile de produse lactate în China, obținând o cotă de două treimi din întreaga piață de consum pentru importurile de produse lactate.   Popularitatea canalului a fost stimulată de prețul relativ scăzut al...