Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Producătorii de carne de porc din Canada vor pătrunde agresiv pe piața Asiei

Autor: Nora Marinjoi, 16 februarie, 2017

Ca o confirmare în plus a afirmațiilor noastre, potrivit cărora producătorii de carne de porc cunosc faptul cănu pot concura cu fermerii europeni, și că Tratatul de Liber-Schimb dintre Uniunea Europeană și țara nord-americană nu pune în pericol afacerile europenilor, iată, Asociația fermierilor de profil din Canada a demarat o ”politică agresivă de cucerire a pieței Asiei și, în special, a celor din Japonia și China”, după cum anunță Global Meat News.

 

”Dezvoltarea afacerilor pe piețe precum cele ale Japoniei și Chinei vor contribui masiv la creșterea producției de porc din Canada”, a declarat pentru sura citată Rick Bergmann, președintele PPC-Asociația Crescătorilor Canadieni de Porci. Acesta, a completat:

 

”Pe piața Chinei, am asistat anul trecut la extinderea exporturilor de carne de porc de 144 %, la un total de 312.000 de tone, iar exporturile pe piața Japoniei au crescut și ele. Dar, trebuie să compensăm valoarea exporturilor de carne de porc ale Staelor Unite, care, în 2016, au fost de aproape un miliard de dolari USA. Însă, dacă vom dori să avem succes, printr-o politică agresivă de expansiune în țările Asiei, fermierii canadieni trebuie să înțeleagă importanța sustenabilității și a respectării normelor de sănătate animală și siguranță alimentară care sunt extrem de stricte, mai ales în Japonia”.

 

La rândul său, Justin Trudeau, Primul-Ministru canadian, a afirmat că ”guvernul Canadei va acționa la fel de agresiv pentru a încheia noi tratate cu țările Asiei, pentru a scăpa de barierele vamale existente în prezent și pentru a crește afacerile din zootehnia țării, mai ales că vom avea oportunitatea fructificării fisurilor care au apărut deja în afacerile din domeniu dintre Statele Unite și piețele pe care și noi dorim să ne extindem.”

Danone lansează campania și sloganul ”One Planet, One Health”
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 5 iulie 2017

Concomitent cu o nouă campanie publicitară, Danone va lansa o nouă semnătură de companie, care reflectă viziunea sa asupra faptului că sănătatea umană este legată și interdependentă de sănătatea planetei.   ”One Planet, One Health” este un apel adresat tuturor consumatorilor și tuturor celor care au o miză în...

Peter McGuinness: În 3 ani, iaurtul de tip grecesc își va dubla volumul vânzărilor
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 28 iunie 2017

Iaurtul grecesc reprezintă aproximativ 54% din categoria totală de iaurt din SUA, după ce, acum nouă ani, nu însemna decât 1% din piața americană, când fondatorul companiei Chobani, Hamdi Ulukaya, a adus pentru prima dată acest produs mediteranean peste Ocean.   Referindu-se la tendințele momentului, Peter McGuinness a...