Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Producatorii de carne din europa tintesc piata japoneza

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

UE ar putea deveni al doilea furnizor de carne de porc pe piata japoneza, odata cu intrarea in vigoare a acordului de comert liber UE-Japonia (FTA), a declarat Jean-Luc Meriaux, secretarul general al Uniunii Comertului cu Animale si Carne din Europa, intr-un interviu in exclusivitate pentru globalmeatnews.com.

Vorbind de la biroul sau din Bruxelles, Meriaux a spus ca are mari asteptari in urma negocierilor FTA, care sunt gata sa inceapa, dupa ce toate cele 27 tari membre, au autorizat Comisia Europeana sa inceapa negocierile cu guvernul japonez.

Japonia este deja o tara importanta pentru carnea de porc din UE si poate deveni interesanta si pentru carnea de vita si vitel europeana, a explicat Miraux, subliniind faptul ca exista o cerere imensa pentru carnea de caliate superioara, in Japonia.

UE este, deocamdata, al patrulea mare furnizor de carne de porc din Japonia. In 2011, valoarea exporturilor de carne de porc din UE catre Japonia a atins 766 mil. euro, avand un trend ascendent din 2009, cand valoarea era de 593 mil. de euro.

In Noiembrie, guvernul japonez a semnat un decret menit sa faciliteze conditiile privind importul de carne de vita, care a fost mult timp blocat din cauza problemelor referitoare le izbucnirea BSE la bovinele din Europa.

Potrivit sefului UECBV, Franta si Olanda vor fi capabile sa exporte carne de vita in Japonia incepand cu anul acesta. Cu toate acestea, el a declarat: Ramine la latitudinea acestor doua tari sa negocieze conditiile concrete cu Japonia. (ER)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...