Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Produse de calitate, inovatoare, pentru sezonul grătarelor

Autor: meatmilkvineri, 12 mai, 2017

Supremia Grup este lider pe piața de ingrediente alimentare și condimente din România fiind activă în Europa de Est și Vest, precum şi Scandinavia. La începutul anului 2017, Supremia a anunțat preluarea acesteia de către Solina Group.

 

Portofoliul companiei este format din produse de calitate și inovatoare, precum: condimente naturale și ierburi, mixuri de condimente, marinade lichide (ready to use), mixuri de ingrediente funcționale pentru industria alimentară, materii auxiliare, membrane naturale și artificiale sau așchii de lemn selectate „Golden Smoke”.

 

La începutul anului, Supremia Grup, a lansat o nouă gamă de produse premium Gusticus destinată atât sectorului HORECA, cât și Business to Consumer, care oferă o gamă largă și complexă de produse alcătuită din condimente, marinade și sosuri.

 

”Aducem pe piață o varietate de condimente, la cele mai înalte standarde calitative precum anason, chilli, sare de himalaya, boia, oregano, rozmarin, nucșoară, mace, măghiran, piper, etc.

 

Marinadele Gusticus învăluie preparatele speciale pe bază de carne sau paste într-un gust unic. Avem preparate pe bază de carne albă sau roșie. Pentru gusturile fine avem sosurile Gusticus. De la paste, la mâncăruri orientale sau baze pentru preparate sofisticate punem la dispoziție produsele noastre premium.”

 

Pentru că vorbim de un lider al pieței, bineînțeles că din portofoliul companiei, nu puteau lipsi soluțiilepentru cele mai savuroase grătare, elaborând astfel gama de marinade ready-to-use  pe bază de ulei vegetal.

 

Îmbinând  condimente aromate precum chilly, ceapă, busuioc, coriandru, muștar, piper, paprika, usturoi, marinadele lichide transpun prin gustul specific savoarea gastronomiei internaționale deoarece conțin elemente ale bucătăriei  franceze, balcanice, mexicane, ucrainiene, africane sau chiar indiene prin aromatul curry.

 

Spre deosebire de alte ingrediente alimentare, destinate preparării cărnii, gama de marinade lichide nu conține potențator de gust MSG, este destinată oricărui tip de carne iar dozajul este cuprins între80 – 120 g/Kgde carne,  ceea ce îi conferă și avantajul de a fi economă.

 

În urma unei vaste experiențe și a implementării cu succes a unor soluții complete pentru domeniul industriei alimentare, Supremia Grup recomandă gama de marinade lichide tuturor consumatorilor care își doresc un produs savuros, fraged, cu aspect plăcut și proaspăt.

 

Pentru mai multe informații vă invităm să vizitați siteul companiei www.supremia.ro

Profi continuă expansiunea și deschide noi magazine
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 iunie 2017

Profi a inaugurat alte sase magazine in localitatile Siret, Cluj-Napoca, Bacau, Ramnicu Sarat, Cenad si Ghioroc. Magazinul din Siret, judetul Suceava, functioneaza in format Standard, pe str. Castanilor, nr.2. Acesta are o suprafata totala de 551 mp, din care sala de vanzari este de 410 mp.   La parterul bl.IIA de pe str. N. Titulescu,...

Paul Anghel, ANPC: Legal, nu există noțiunea de ”etichetă curată”
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 iunie 2017

În continuarea seriei de mini-interviuri, pe tema noțiunii de ”etichetă curată”, ne-am adresat domnului Paul Anghel-Director General al ANPC. Iată declarația domniei sale:   ”Din punct de vedere legislativ, nu avem ceea ce se numește ”etichetă curată”. Singura legislație aplicabilă în acest moment, pe segmentul la...