Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Produsele crud-uscate de la CRIS-TIM au o noua imagine

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 22 aprilie, 2015

Conform unui comunicat transmis redacției revistei Fabrica de Carne, CRIS–TIM, liderul pieţei de mezeluri din Romania, anunta o noua campanie de comunicare, pentru lansarea noii imagini a gamei sale de produse crud-uscate. Dupa investitii substantiale in tehnologie si cercetare, insotite si de o analiza aprofundata a pietei mezelurilor, a trendurilor si a obiceiurilor de consum, CRIS-TIM  a ales o abordare noua atunci cand vine vorba despre imaginea si modalitatea de comunicare a gamei de produse crud-uscate.

 

Noua imagine a gamei doreste sa ofere consumatorului, inca de la raft, un jurnal culinar autentic de care se poate bucura orice roman cu prilejul unei simple gustari sau mese de sarbatoare. Astfel, consumatorul redescopera cele opt produse din gama, atat prin retetele autentince, cat si prin povestea culinara dezvaluita de personajul central al campaniei, calator si cautator de retete si delicii savurate in diferite colturi ale lumii. Profilul personajului este imprumutat din legenda Badei Cartan. Daca acesta a strabatut la picior Europa pentru a admira Columna lui Traian, personajul nostru o strabate pentru a descoperi si savura retete autentice. Jurnalul culinar al personajului defineste gama crud-uscate de la CRIS–TIM, valorizand retete de prin lume adunate ce multumesc si incanta mesele si gusturile romanilor.

 

Cris-Tim produse crud uscateCRIS-TIM propune o calatorie culinara atat prin zonele istorice romanesti prin degustarea de produse precum Salamul Sinaia, Salamul Banatean sau Salamul Ardelenesc, cat si prin tari cu traditie in producerea mezelurilor de calitate,  asa cum sunt Italia sau Spania, prin degustarea de produse precum Salam Napoli, Salam Milano sau Salam Chorizo.

Savurand produse din gama crud uscate, consumatorul va descoperi gustul autentic specific zonei intr-o imbinare armonioasa a traditiei si a retetelor originale. In acest fel, atat la raft cat si pe mesele romanilor, se va scrie un “Jurnal culinar” al gustului care insa nu se citeste, ci se degusta.

 

Campania se desfasoara in perioada 20 aprilie – 31 mai 2015, la nivel national, pe toate canalele cu acces la publicul tinta: TV, online si outdoor. Pentru toti cei pasionati de mancare si de calatorii, CRIS-TIM a lansat concursul online DELICII DE PRETUTINDENI (www.deliciidepretutindeni.ro) care se va desfasura in perioada 20 aprilie – 31 mai 2015.

Mai multe detalii in legate de produse si concurs pot fi vizionate pe: www.deliciidepretutindeni.ro  si www.cristim.ro.

CMC Grup Broker de Asigurare este Partener al conferinței Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 8 aprilie 2019

 a devenit Partener al Expo-Cnferinței Internaționale Meat & Milk 2019, care se va desfășura în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Protejarea interesului național, în condițiile globalizării sectoarelor de carne și lapte”.   În cadrul manifestării, CMC Grup va susține o...

OptiMeat va fi prezentă la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 1 aprilie 2019

Unul dintre cei mai mari traderi de pe piața cărnii din România, OpriMeat, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin din Poiana Brașov în zilele de 30 și 31 mai.   OPTIMEAT este o companie de import si distributie de marfuri alimentare, care s-a lansat in comertul...