Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Produsele românești privite cu încredere la IFE- Londra

Autor: Ilie Stoianluni, 25 martie, 2013

Dupa 4 ani Romania a revenit pe piata Marii Britanii la cea mai importanta manifestare expozitionala de profil IFE (International Food & drink Event) Londra. In perioada 17-20 martie 2013 Romania a participat cu peste 50 de firme, etaland produsele romanesti in trei standuri grupate pe o suprafata totala de aproximativ 400 mp. Standurile au fost localizate in zona pavilioanelor nationale, in imediata apropiere a sectorului destinat produselor din carne, fapt ce a creat o vizibilitate sporita pentru firmele romanesti.

Romania a venit la acest eveniment cu produse din domeniile: carne, panificatie, patiserie si dulciuri, apa minerala, ceaiuri, dulceturi, miere, condimente, vinuri, produse lactate si uleiuri vegetale.

“In ciuda framantarilor interne si internationale pe tema sigurantei alimentare, vreau sa va informez ca din discutiile avute cu toti partenerii externi, cunoscatori ai industriei alimentare, a reiesit ca Romania a actionat corect si nu exista reprosuri pe aceasta linie. Mai mult, a fost salutat si faptul ca pentru prima oara in ultimii 20 de ani, industria a fost sustinuta de mediul politic, fapt ce a mai atenuat din efectele neincrederii consumatorilor” a spus Stefan Padure, Presedintele Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc-APAR.

“Am regasit in randul celor care au degustat produsele si “cititori de tabloide” care faceau afirmatii preluate din presa fara sa cunoasca subiectul, dar acestia nu erau in targetul delegatiei romane in ceea ce priveste parteneriatul de afaceri. Chiar daca prezenta vizitatorilor nu a fost la fel de mare ca la Anuga si Sial, rezultatele au fost peste asteptari, prin faptul ca intalnirile au fost in stil englezesc, avand un puternic caracter pragmatic”, a mai spus Padure la terminarea evenimentului.

Pavilionul Romaniei a beneficiat de prezenta domnului Valentin Soneriu – secretar de stat la MADR, a ES Ion Jinga – ambasadorul Romaniei la Londra si a domnului Ioan Oleleu – vicepresedintele CJ Cluj.

Editia IFE 2013 a inregistrat un numar de circa 30.000 de vizitatori, din care aproape 4.000 straini. In cadrul targului a fost lansat, pentru prima data, si programul “Meet the Buyer”, actiune dedicata activitatilor B2B.

Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc-APAR reuneste un numar de peste 50 de membri care totalizeaza o cifra de afaceri la nivelul anului 2011 de aproximativ 1 mld euro si peste 10.000 de angajati. Obiectivele Asociatiei sunt de a promova intern si international alimentul romanesc. (Biroul de Presă APAR)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...

Produsele românești privite cu încredere la IFE- Londra

Autor: luni, 25 martie, 2013

Dupa 4 ani Romania a revenit pe piata Marii Britanii la cea mai importanta manifestare expozitionala de profil IFE (International Food & drink Event) Londra. In perioada 17-20 martie 2013 Romania a participat cu peste 50 de firme, etaland produsele romanesti in trei standuri grupate pe o suprafata totala de aproximativ 400 mp. Standurile au fost localizate in zona pavilioanelor nationale, in imediata apropiere a sectorului destinat produselor din carne, fapt ce a creat o vizibilitate sporita pentru firmele romanesti.

Romania a venit la acest eveniment cu produse din domeniile: carne, panificatie, patiserie si dulciuri, apa minerala, ceaiuri, dulceturi, miere, condimente, vinuri, produse lactate si uleiuri vegetale.

“In ciuda framantarilor interne si internationale pe tema sigurantei alimentare, vreau sa va informez ca din discutiile avute cu toti partenerii externi, cunoscatori ai industriei alimentare, a reiesit ca Romania a actionat corect si nu exista reprosuri pe aceasta linie. Mai mult, a fost salutat si faptul ca pentru prima oara in ultimii 20 de ani, industria a fost sustinuta de mediul politic, fapt ce a mai atenuat din efectele neincrederii consumatorilor” a spus Stefan Padure, Presedintele Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc-APAR.

“Am regasit in randul celor care au degustat produsele si “cititori de tabloide” care faceau afirmatii preluate din presa fara sa cunoasca subiectul, dar acestia nu erau in targetul delegatiei romane in ceea ce priveste parteneriatul de afaceri. Chiar daca prezenta vizitatorilor nu a fost la fel de mare ca la Anuga si Sial, rezultatele au fost peste asteptari, prin faptul ca intalnirile au fost in stil englezesc, avand un puternic caracter pragmatic”, a mai spus Padure la terminarea evenimentului.

Pavilionul Romaniei a beneficiat de prezenta domnului Valentin Soneriu – secretar de stat la MADR, a ES Ion Jinga – ambasadorul Romaniei la Londra si a domnului Ioan Oleleu – vicepresedintele CJ Cluj.

Editia IFE 2013 a inregistrat un numar de circa 30.000 de vizitatori, din care aproape 4.000 straini. In cadrul targului a fost lansat, pentru prima data, si programul “Meet the Buyer”, actiune dedicata activitatilor B2B.

Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc-APAR reuneste un numar de peste 50 de membri care totalizeaza o cifra de afaceri la nivelul anului 2011 de aproximativ 1 mld euro si peste 10.000 de angajati. Obiectivele Asociatiei sunt de a promova intern si international alimentul romanesc. (Biroul de Presă APAR)

Transavia controlează integral lanțul de producție
Autor: Meat MIlk  /   joi, 22 ianuarie 2015

Transavia controlează integral lanțul de producție, ca urmare a investițiilor făcute în ultima perioadă, fapt care contribuie la menținerea companiei în poziția de lider al aviculturii românești. Primul pas a fost efectuat în anul 2011, când Transavia a înființat Divizia vegetală, devenind prima companie producătoare de carne din...

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014. Referindu-se la evoluția...

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg, de opt ori mai mic decât, de exemplu, în Spania sau Franța. Din totalul consumului, doar 13% din peştele de pe piaţă este pescuit în apele româneşti sau crescut în fermele piscicole din ţara noastră. În condițiile în care 87 % din pește este importat, ajung în magazine...

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...