Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Produsele tradiționale, marcate cu un logo special

Autor: Meat MIlkluni, 18 noiembrie, 2013

Începând din luna decembrie, produsele tradiţionale vor avea un logo special, care atestă calitatea acestora, informează Yahoo News. Acest ordin, dat de Ministerului Agriculturii, al Sănătăţii şi de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), a fost publicat recent în Monitorul Oficial. „Produsele tradiţionale în sine sau care exprimă tradiţionalitatea” se vor comercializa cu acest logo special, se arată în ordinal autorităţilor.

Emblema va fi aplicată doar pe produsele care au obţinut un atestat de la autorităţi. Pentru a se înscrie pe lista celor care au dreptul să folosească simbolul, producătorii trebuie să solicite includerea în „Registrul naţional al produselor tradiţionale”.

Potrivit ordinului dat de autorităţi, un produs tradiţional este „un produs din materii prime din zona de producţie şi care nu are în compoziţia lui aditivi alimentari cu excepţia celor naturali; care prezintă o reţetă tradiţională, un mod de producţie şi/sau de prelucrare şi un procedeu tehnologic tradiţional şi care se distinge în mod clar de alte produse similare aparţinând aceleiaşi categorii”. (Mai multe, pe www.yahoonews.com)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...