Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Produsele zimbria fac senzatie la berlin

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Aflata printre expozantii romani de la Greenweek-Berlin 2012, una dintre cele mai mari manifestari expozitionale din domeniul agriculturii si industriei alimentare din lume, compania Zimbria face senzatie cu produsele prezentate

.
Astfel, chiar din a doua zi a expozitiei, vizitatorii, fie ei specialisti, jurnalisti sau simpli consumatori, s-au delectat cu pastrama din carne de urs.

Promotoare a preparatelor traditionale, realizate dupa cele mai stricte norme si respecand cu totul vechile retete, Zimbria s-a bucurat de reflectarea activitatii sale la postul de televiziune RTL dar si pe fluxul de stiri al agentiei Reuters.

Marius Verdesi

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...