Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Bauma

Profi deschide noi magazine și premiază câștigătorii unei tombole

Autor: meatmilkvineri, 14 iulie, 2017

(Comunicat) Doi noi castigatori ai tomblolei „Emoția golului marcat, satisfacția premiului câștigat” au intrat in posesia scuterelor lor, in timp ce locuitorii din Murfatlar si Snagov incep de astazi sa descopere avantajele aduse de inaugurarea unor magazine PROFI in localitatile lor.

 

“Sunt foarte bucuros, este primul premiu deosebit pe care l-am primit, de valoare mai mare! Sambata vine de la Galati ginerele meu si i-l dau lui, o mare surpriza de la tata socru! Va multumesc din suflet!”spune Marian Blebea, care a primit cheile scuterului sau Vespa alb de la Dumitru Cornelia, sefa magazinului PROFI din Ploiesti, Calea Marasesti, nr. 265B, de unde acesta isi face in mod curent cumparaturile.

 

Tot castigatoare este si Mariş Marinela Ramona, din Timisoara. Insotita de familia sa, a mers la magazinul PROFI din Calea Sagului, nr. 23, unde Vlad Marginean, specialist marketing al retelei, i-a inmanat cheile si actele unui superb scuter Vespa rosu. “Am tot incercat sa castig macar un plus pentru copii, si nimic! Acum am castigat acest mare premiu pe care il va conduce sotul meu si, pur si simplu, nu mi-a venit sa cred! Este super!”, a afirmat ea.

 

Proaspat deschisul magazin PROFI City din Murfatlar, al 19-lea din judetul Constanta, este amplasat pe Aleea Liliacului, nr.5 si se intinde pe o suprafata totala de 455 mp, din care suprafata de vanzari este de 218 mp.

 

Noua unitate din Snagov, judetul Ilfov, functioneaza in format City pe Soseaua Snagov, nr.137. Suprafata sa totala este de 219 mp, din care sala de vanzari masoara 135 mp.

 

Cu magazine prezente in 318 de localitati si o echipa de aproape 12.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania.

 

Top-ul lunii februarie al vizibilității mărcilor de carne și mezeluri
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 10 martie 2017

Top-ul lunii februarie, al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, evidentiaza noi ordini ale clasamentelor.   Cea mai importanta modificare este aceea a trecerii companiei Cris-Tim pe Locul intai, in...

METRO și Techstars au inaugurat programul METRO Accelerator Retail
Autor: meatmilk  /   joi, 16 februarie 2017

Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri 10 startup-uri câștigătoare alese din toată lumea; România participă în premieră Program de training, consultanță și dezvoltare pentru startup-urile câștigătoare, pe durata a trei luni, începând cu 12 iunie, la Berlin Investiții în...