Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Profi este din nou partener al cursei Timotion

Autor: meatmilkluni, 23 aprilie, 2018

(Comunicat) Profi va fi prezent duminica, 22 aprilie, in Piata Libertatii din Timisoara, sustinand alergatorii amatori sau profesionisti, familiile, prietenii, voluntarii si colegii care participa la Timotion, una din cele mai indragite provocari sportive din vestul tarii.

 

Participantii alearga in numele sportului si al sanatatii si, totodata, au sansa de a sustine unul dintre cele 18 proiectele sociale care vin in sprijinul comunitatii, caci fondurile stranse din taxele de participare urmeaza sa fie donate unor organizatii non-profit.

 

Anul acesta, angajatii PROFI vor alerga pentru campania Scoala de vara pentru copii cu autism, desfasurata de Asociatia Invatam cu Pictograme Timisoara. Campanie cuprinde programe educative si recreative care sa ii pregateasca pe cei mici sa devina cat mai independenti cu putinta si cat mai bine acceptati de comunitatea in care traiesc.

 

Cei pasionati de distante lungi vor avea prilejul sa-si testez limitele fizice si psihice in cea mai lunga cursa dintre cele sase pregatite de organizatori, Semimaratonul PROFI, care se intinde pe un traseu de 21 km.

 

,,Va incurajam sa va bucurati impreuna cu noi de aer liber, de miscare si de prezenta unei comunitati de oameni activi si generosi. Ne vedem duminica in Piata Libertatii, unde am pregatit un spatiu dedicat participantilor care vor sa se relaxeze si sa se adaposteasca de soare.

Avem pregatite sticle de apa, batoane energizante si chiar si un kinetoterapeut”, a declarat Luminita Bunda, director de marketing PROFI Rom Food.

 

Actiunea face parte din campania PROFI iubeste sanatatea, un proiect amplu prin care PROFI investeste in programe de sanatate si preventie, atat pentru propriii angajati, cat si pentru publicul larg.

 

Cu magazine prezente in 398 de localitati si o echipa de peste 14.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania.

 

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...

Studiu: Spațiile publicitare din restaurante, valoroase pentru marketing
Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 iunie 2018

(Comunicat) Proprietarii lanțurilor mici de restaurante și cei independenți au avut întotdeauna un rol divers în desfășurarea zilnică a propriilor afaceri, începând de la bucătar șef și până la director operațional, în gestionarea operațiunilor zilnice ale restaurantului. Astăzi, aceștia se confruntă cu încă o provocare:...