Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Profi a inaugurat încă cinci magazine

Autor: Meat MIlkvineri, 21 octombrie, 2016

După cum am anunțat anterior, rețeaua de magazine Profi este în pragul de a fi preluată. Din informațiile noastre, reiese că, în acest moment se derulează negocieri cu patru fonduri de investiții interesate de tranzacție. Concomitent, Profi își continuă planul de expansiune.

 

Mai precis, Profi continuă să se extindă prin inaugurarea altor cinci magazine în Brașov, Tăuții-Măgherăuș, Chișcani, Orlat și Slobozia, ajungând astfel să fie prezentă cu un total de 462 de unități în 230 de localități din toate județele și municipiul București.

 

Magazinul deschis azi la Brașov, al nouălea din localitate, funcționează în format Standard pe strada Tâmpei, nr.6. Unitatea se întinde pe o suprafață totală de 471,77 m2, din care suprafața de vânzări este de 343 m2.

 

Celelalte patru magazine deschise săptămâna aceasta sunt operate în format Loco. Unitatea din Tăuții-Măgherăuș, din județul Maramureș, se află pe strada Principală, nr.198, având o suprafață totală de 375 m2  din care sala de vânzări măsoară 195 m2.

 

Aflat pe strada Cvartal, nr.12, magazinul din localitatea Chișcani, județul Brăila, se întinde pe o suprafață totală de 296,88 m2, suprafața de vânzări acoperind 191 m2.

 

Cu o suprafață totală de 378,21 m2, din care sala de vânzări ocupă 208 m2, unitatea inaugurată în localitatea Orlat, județul Sibiu, se găsește pe strada Principală, nr. 644A.

 

Noul magazin deschis azi în Slobozia, județul Argeș, este situat pe strada Constantin Brâncoveanu, nr.7, întinzându-se pe o suprafață totală de 365,56 m2, sala de vânzări fiind de 195 m2.

 

Cu aproape 11.000 angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.

Wave Division a lansat tehnologia de detecție facială a consumatorilor
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 martie 2018

Petrivit unei prezentări publicată pe site-ul agenției, Wave Division a lansat un nou serviciu care analizează comportamentul cumpărătorului când acesta se află în fața unui raft sau a unui mesaj publicitar, pentru o înțelegere mult mai profundă a modului în care consumatorii interacționează cu brandurile în magazine,...

1000 de elevi din București vor învăța despre alimentația sănătoasă
Autor: meatmilk  /   miercuri, 7 martie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”, prin care aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor.   Pe 5 martie, Chef Cezar...