Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Profi lansează cupoanele on-line

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 27 martie, 2013

Wave Division a semnat un parteneriat cu PROFI Rom Food pentru lansarea, în premieră în România, a cupoanelor online ce ofera reduceri in supermarketuri Primul proiect de e-couponing va fi disponibil, in curand, si in alte retele de top din comertul modern

Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de consumer engagement din România, a semnat un contract de parteneriat cu PROFI Rom Food, unul dintre primele trei lanţuri de retail alimentar din România. Parteneriatul vizează acceptarea în reţeaua de magazine PROFI a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot gasi si printa de pe site-ul CuponReducere.ro.

„Magazinele noastre se extind agresiv nu doar ca numar, dar si din punct de vedere al facilitatilor pe care le oferim clientilor”, a declarat Pawel Musial, director general PROFI Rom Food. „Cupoanele online pe care incepem sa le punem la dispozitia clientilor le vor permite acestora se se bucure de noi reduceri cat se poate de atractive.”

Primul proiect de e-couponing din Romania este dedicat promoțiilor prin intermediul cupoanelor online. Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot folosi pentru coşul de cumpărături lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul platformei digitale tip multi-brand, multi-retailer CuponReducere.ro şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizării lor în unităţile moderne de comerţ (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount). Reducerile pot fi oferite de producatori, dar si de catre retaileri.

Prin efortul susţinut al echipei Wave Division, proiectul de e-couponing – CuponReducere.ro devine activ în România, soluţia tehnică fiind pregătită şi susţinută de know-how-ul partenerilor de la Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale.

Cele mai recente studii de specialitate relevă creşterea duratei alocate de consumatori planificării sesiunii săptămânale de shopping – 70% dintre cumparatori isi planifica sesiunile de cumparaturi, dar si faptul ca din ce in ce mai multe branduri sunt urmarite online de consumatori. Platforma digitală va include diverse activităţi de marketing şi promoţionale în colaborare cu partenerii săi, producători şi retaileri.

Primul retailer ce s-a alăturat proiectului CuponReducere.ro, PROFI Rom Food este unul din liderii retailului alimentar din România, deţine 156 de magazine în prezent şi are planuri de a se apropia de 200 de unitati pana la sfarsitul acestui an. PROFI este un brand care se aliniază noilor trenduri din comerţul retail, priveşte spre viitor conectându-se la procesele inovatoare şi anticipand perspectivele marketingului.

Parteneriatul cu PROFI Rom Food va fi urmat de alăturarea în proiect, pe parcusul lui 2013, a altor parteneri-jucători cheie din domeniul retailului din România.

“Parteneriatul semnat de Wave Division şi Profi Rom Food în România ne oferă certitudinea că putem dezvolta un proiect curajos şi sperăm vizionar pentru viitorul marketingului online. Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing să convingă consumatorii din România că marketingul viitorului este digital şi că relaţia directă care se stabileşte astfel între consumator pe de o parte, şi producători şi retailer pe de altă parte, este benefică alegerilor sale de shopping. Sperăm ca după PROFI să ni se alăture în acest proiect si alte nume de referinţă ale retailului autohton, alături de care să construim un proiect viabil şi eficient pentru consumatori şi branduri deopotrivă”, a declarat Bogdana Baltasiu, Business Development Director – Wave Division.

Despre Wave Division:

Wave Division este cea mai mare agentie de consumer engagement din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Prin intermediul celor 6 arii de expertiza (servicii integrate de in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing si youth marketing), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interactiuni cu consumatorii, demonstrandu-si expertiza pentru un portofoliu semnificativ de clienti, printre care se numara: Coca Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter&Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.

Despre PROFI Rom Food:

In 2009, cand numara doar 67 de magazine, reteaua PROFI a fost preluata in proportie de 100% de catre fondul de investitii Enterprise Investors, una dintre principalele firme de private equity si venture capital din Europa. De atunci, si-a imbuntatit permanent structura si modul de prezentare al ofertei si s-a extins agresiv in intreaga tara. In momentul de fata, detine 156 de magazine care desfac o gama de peste 5000 de produse in 88 de localitati din 36 judete. Astfel, concureaza cu success la ocuparea unei dintre primele trei pozitii in topul retailului modern din Romania.(Comunicat)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...

Profi lansează cupoanele on-line

Autor: miercuri, 27 martie, 2013

Wave Division a semnat un parteneriat cu PROFI Rom Food pentru lansarea, în premieră în România, a cupoanelor online ce ofera reduceri in supermarketuri Primul proiect de e-couponing va fi disponibil, in curand, si in alte retele de top din comertul modern

Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de consumer engagement din România, a semnat un contract de parteneriat cu PROFI Rom Food, unul dintre primele trei lanţuri de retail alimentar din România. Parteneriatul vizează acceptarea în reţeaua de magazine PROFI a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot gasi si printa de pe site-ul CuponReducere.ro.

„Magazinele noastre se extind agresiv nu doar ca numar, dar si din punct de vedere al facilitatilor pe care le oferim clientilor”, a declarat Pawel Musial, director general PROFI Rom Food. „Cupoanele online pe care incepem sa le punem la dispozitia clientilor le vor permite acestora se se bucure de noi reduceri cat se poate de atractive.”

Primul proiect de e-couponing din Romania este dedicat promoțiilor prin intermediul cupoanelor online. Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot folosi pentru coşul de cumpărături lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul platformei digitale tip multi-brand, multi-retailer CuponReducere.ro şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizării lor în unităţile moderne de comerţ (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount). Reducerile pot fi oferite de producatori, dar si de catre retaileri.

Prin efortul susţinut al echipei Wave Division, proiectul de e-couponing – CuponReducere.ro devine activ în România, soluţia tehnică fiind pregătită şi susţinută de know-how-ul partenerilor de la Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale.

Cele mai recente studii de specialitate relevă creşterea duratei alocate de consumatori planificării sesiunii săptămânale de shopping – 70% dintre cumparatori isi planifica sesiunile de cumparaturi, dar si faptul ca din ce in ce mai multe branduri sunt urmarite online de consumatori. Platforma digitală va include diverse activităţi de marketing şi promoţionale în colaborare cu partenerii săi, producători şi retaileri.

Primul retailer ce s-a alăturat proiectului CuponReducere.ro, PROFI Rom Food este unul din liderii retailului alimentar din România, deţine 156 de magazine în prezent şi are planuri de a se apropia de 200 de unitati pana la sfarsitul acestui an. PROFI este un brand care se aliniază noilor trenduri din comerţul retail, priveşte spre viitor conectându-se la procesele inovatoare şi anticipand perspectivele marketingului.

Parteneriatul cu PROFI Rom Food va fi urmat de alăturarea în proiect, pe parcusul lui 2013, a altor parteneri-jucători cheie din domeniul retailului din România.

“Parteneriatul semnat de Wave Division şi Profi Rom Food în România ne oferă certitudinea că putem dezvolta un proiect curajos şi sperăm vizionar pentru viitorul marketingului online. Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing să convingă consumatorii din România că marketingul viitorului este digital şi că relaţia directă care se stabileşte astfel între consumator pe de o parte, şi producători şi retailer pe de altă parte, este benefică alegerilor sale de shopping. Sperăm ca după PROFI să ni se alăture în acest proiect si alte nume de referinţă ale retailului autohton, alături de care să construim un proiect viabil şi eficient pentru consumatori şi branduri deopotrivă”, a declarat Bogdana Baltasiu, Business Development Director – Wave Division.

Despre Wave Division:

Wave Division este cea mai mare agentie de consumer engagement din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Prin intermediul celor 6 arii de expertiza (servicii integrate de in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing si youth marketing), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interactiuni cu consumatorii, demonstrandu-si expertiza pentru un portofoliu semnificativ de clienti, printre care se numara: Coca Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter&Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.

Despre PROFI Rom Food:

In 2009, cand numara doar 67 de magazine, reteaua PROFI a fost preluata in proportie de 100% de catre fondul de investitii Enterprise Investors, una dintre principalele firme de private equity si venture capital din Europa. De atunci, si-a imbuntatit permanent structura si modul de prezentare al ofertei si s-a extins agresiv in intreaga tara. In momentul de fata, detine 156 de magazine care desfac o gama de peste 5000 de produse in 88 de localitati din 36 judete. Astfel, concureaza cu success la ocuparea unei dintre primele trei pozitii in topul retailului modern din Romania.(Comunicat)

Transavia controlează integral lanțul de producție
Autor: Meat MIlk  /   joi, 22 ianuarie 2015

Transavia controlează integral lanțul de producție, ca urmare a investițiilor făcute în ultima perioadă, fapt care contribuie la menținerea companiei în poziția de lider al aviculturii românești. Primul pas a fost efectuat în anul 2011, când Transavia a înființat Divizia vegetală, devenind prima companie producătoare de carne din...

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014. Referindu-se la evoluția...

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg, de opt ori mai mic decât, de exemplu, în Spania sau Franța. Din totalul consumului, doar 13% din peştele de pe piaţă este pescuit în apele româneşti sau crescut în fermele piscicole din ţara noastră. În condițiile în care 87 % din pește este importat, ajung în magazine...

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...