Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Profi nu e de vânzare!

Autor: Meat MIlkmiercuri, 29 ianuarie, 2014

(Comunicat) Al doilea mare lant de magazine din Romania, PROFI, nu este in momentul de fata de vanzare si, cu tot respectul pentru libertatea presei, trebuie sa infirmam informatia inselatoare prezentata astazi de Ziarul Financiar, conform careia s-ar purta discutii in vederea achizitionarii retelei PROFI de catre puternicul grup polonez Biedronka.

“Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel de discutii nici cu Biedronka, si nici cu vreun alt cumparator potential”, a declarat Directorul General PROFI Rom Food, Pawel Musial. “Acelasi ziar afirma ca in urma cu un an s-au mai purtat astfel de discutii cu aceeasi retea poloneza, dar va spun cat se poate de clar ca nu au avut loc astfel de discutii.”

Enterprise Investors (EI) detine PROFI in proportie de 100% si, in ce priveste aceasta retea fondul nu merge pe principiul ‘cumpara repede, vinde repede’; reteaua va ramane pentru mult timp in portofoliul sau deoarece EI nu doreste sa vanda o afaceri care  are o crestere rapida si este profitabila. Pana in prezent nu    s-au facut niciun fel de pregatiri pentru a vinde compania intr-o perioada de timp previzibila.

In 2013, PROFI a inaugurat 65 de magazine, devenind a doua cea mai mare retea din Romania, cu 207 magazine si peste 5000 de angajati. Planurile pentru acest an vizeaza mentinerea unui ritm de crestere asemanator cu cel din anul trecut.

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...