Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Profi și-a mutat sediul din București

Autor: Nora Marinluni, 3 septembrie, 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, Profi-România a anunțat relocarea sediului său secundar, la București, într-un nou sediu.

 

Retailerul va ocupa etajul cinci al complexului Anchor Plaza din zona central-vestică a orașului, o clădire deținută de ”firma ancoră” din Turcia. Sediul principal al Profi este situat în Timișoara, în partea de vest a țării.

 

„Am mutat sediul nostru secundar la București într-o zonă în creștere, care asigură o mai bună prezență și o vizibilitate mai bună în Capitală”, a declarat directorul de expansiune, Gaetan Pacton, citat de business -review.eu. Retailerul a lucrat împreună cu JLL România, grupul regional al gigantului proprietății comerciale, pentru securizarea noii locații.

 

„JLL ne-a ajutat să identificăm cea mai bună opțiune pe piață în acest moment, care oferă cele mai bune condiții pentru angajații noștri”, a adăugat Pacton.

 

Profi operează în România 419 de magazine și are o echipă de peste 14.000 de angajați. Alți chiriași din cadrul dezvoltării Anchor Plaza includ Adobe, Credit Europe Bank, Marks & Spencer, Securitas și Euroweb.

Profi a deschis magazinul cu numărul 1000
Autor: Mircea Demeter  /   marți, 4 iunie 2019

Potrivit European Supermarket Magazine, lantul de retail Profi a devenit primul retailer din România care a deschis 1.000 de magazine.   Dintre acestea, retailerul a administrează circa 500 de magazine în orașe medii, orașe mici și sate din România și este unul dintre lanțurile cu amănuntul cu cea mai rapidă creștere din...

Studiu: Neuromarketingul și comunicarea cu consumatorii
Autor: meatmilk  /   miercuri, 22 mai 2019

(Comunicat) Mullen şi iSense Solutions au realizat un nou studiu sub umbrela Bold by Lowe Group, în care au analizat aportul pe care îl are calitatea execuției în comunicarea cu consumatorii. Au făcut această analiză printr-o cercetare care a îmbinat instrumentele clasice de research cu tehnici inovatoare, precum eye-tracking, EEG şi...