Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Profilul cumparatorului roman de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Revista Piata, in noua din zece situatii, cumparatorul este si decident, arata un studiu efectuat al ISRA Center. Cercetarea a identificat profilul cumparatorului si pe cel al decidentului pentru produse din categoria mezeluri si a investigat sursele de influenta in decizia de achizitie.

Cercetarea s-a efectuat pe un esantion de 1.152 de persoane din mediul urban. Au fost vizate sase subcategorii: salamul, parizerul, crenvurstii, kaizerul, muschiul file si sunca.

Mezelurile sunt cumparate, in medie, o data pe saptamana in gospodariile consumatorilor de astfel de produse. Locul de achizitie difera in functie de subcategorie: salamul si crenvurstii se cumpara atat din hipermarketuri, cat si din magazinele, pe cand parizerul, din magazinele traditionale din apropierea casei, iar kaizerul, muschiul file si sunca, in mai mare masura din hipermarket.

In categoria mezeluri, salamul inregistreaza cea mai ridicata frecventa de consum, acesta fiind unul dintre produsele alimentare pentru care opteaza cel putin de doua, trei ori pe saptamana aproape o treime din populatia intervievata.

Femeile sunt atat cumparatorul cat si decidentul in trei sferturi din situatii. Analizand categoria crenvursti, de pilda, observam ca femeile sunt in postura de cumparatori in proportie de 75%. Cele mai multe au intre 40 si 49 de ani si sunt persoanele care decid si cumpara bunurile de larg consum din gospodarie.
(Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...