Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Profilul cumparatorului roman de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Revista Piata, in noua din zece situatii, cumparatorul este si decident, arata un studiu efectuat al ISRA Center. Cercetarea a identificat profilul cumparatorului si pe cel al decidentului pentru produse din categoria mezeluri si a investigat sursele de influenta in decizia de achizitie.

Cercetarea s-a efectuat pe un esantion de 1.152 de persoane din mediul urban. Au fost vizate sase subcategorii: salamul, parizerul, crenvurstii, kaizerul, muschiul file si sunca.

Mezelurile sunt cumparate, in medie, o data pe saptamana in gospodariile consumatorilor de astfel de produse. Locul de achizitie difera in functie de subcategorie: salamul si crenvurstii se cumpara atat din hipermarketuri, cat si din magazinele, pe cand parizerul, din magazinele traditionale din apropierea casei, iar kaizerul, muschiul file si sunca, in mai mare masura din hipermarket.

In categoria mezeluri, salamul inregistreaza cea mai ridicata frecventa de consum, acesta fiind unul dintre produsele alimentare pentru care opteaza cel putin de doua, trei ori pe saptamana aproape o treime din populatia intervievata.

Femeile sunt atat cumparatorul cat si decidentul in trei sferturi din situatii. Analizand categoria crenvursti, de pilda, observam ca femeile sunt in postura de cumparatori in proportie de 75%. Cele mai multe au intre 40 si 49 de ani si sunt persoanele care decid si cumpara bunurile de larg consum din gospodarie.
(Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

IFFA 2019 – Subiect fierbinte: Tehnologii pentru siguranța alimentelor
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În perioada 4-9 mai 2019, companiile internaționale de vârf vor prezenta cele mai recente tehnologii la IFFA și vor furniza informații despre cele mai importante tendințe și evoluții din industria cărnii. De importanță majoră sunt, mai presus de toate, soluțiile menite să asigure o mai mare siguranță...

După Brexit, EDA anunță o posibilă ”apocalipsă” a laptelui
Autor: Nora Marin  /   vineri, 22 martie 2019

Cu o potențială posibilă de acțiune a Brexit în câteva zile, Asociația Europeană a Lactatelor (EDA) și-a exprimat îngrijorarea cu privire la impactul potențial asupra industriei europene a produselor lactate.   În timp ce guvernul britanic se luptă cu toate scenariile posibile - să se prăbușească fără înțelegere,...