Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Proiecte in valoare de 1,6 miliarde euro, finantate prin programul pndr

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Aproximativ 3.000 de proiecte, in valoare de circa 1,6 miliarde de euro, au fost contractate in cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, a anuntat Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale. Numarul proiectelor conforme depuse la nivel national este de 15.010, cu o valoare publica de peste noua miliarde de euro.

Numarul proiectelor selectate pentru finantare este de aproape 9.500, in valoare publica de peste 1,8 miliarde euro, din care au fost contractate aproape 3.000 de proiecte. Potrivit Ministerului Agriculturii, in saptamana 17 – 21 august au fost efectuate plati in valoare totala de 8,94 milioane de euro, din care 3,16 milioane de euro au fost destinate masurii 112, 3,6 milioane de euro pentru masura 121, 2 milioane de euro pentru masura 123, 58.514 euro pentru masura 312, 51.994 euro pentru masura 313 si 35.543 euro pentru masura de Asistenta Tehnica. Alocarea financiara a Uniunii Europene din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), acordata Romaniei prin Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru implementarea Programului National de Dezvoltare Rurala (PNDR) in perioada 2007-2013 este de aproximativ 8 miliarde de euro.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...