Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Promotiile „extra” de la kaufland includ si produsele sale marca proprie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Actiunea promotionala derulata de Kaufland sub sloganul „eXtra Promotie” se extinde si la brandurile private ale retailerului, informeaza brandprivat.ro.

Dupa ce in saptamanile trecute clientii magazinelor Kaufland au putut cumpara baghete proaspete din productie proprie in sistem „2 la pret de 1” sau smantana KClassic 12% grasime 200g in oferta „3 la pret de 2” zilele acestea retailerul a adaugat un nou articol sub brandul sau privat Best Farm.

Este vorba despre un parizer de pui, feliat, pentru care mecanismul propune o oferta tip „3 la pret de 2”. Promotia este valabila prin casele de marcat, reducerea fiind operata la cumpararea a trei produse identice pe acelasi bon.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...