Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

”Pui pe bune”, de la KFC România

Autor: Meat MIlkmiercuri, 3 septembrie, 2014

KFC Romania promoveaza produsele Crispy Strips in cadrul noii campanii „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”, prin care isi propune sa sustina „eroii urbani” si povestile lor. Campania se desfasoara in perioada 08 august – 02 octombrie si este prima campanie integrata realizata de KFC pentru promovarea Crispy Strips in Romania, informeaza Iqads.

Strategia si conceptul creativ al campaniei „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.” au fost dezvoltate de McCann Bucuresti, partea de digital, de catre MRM Worldwide Romania, iar partea de PR, de Golin Bucuresti.

„Eroii urbani sunt acei oameni care transforma tensiunile si provocarile vietii cotidiene in povesti adevarate si in amintiri pe care le impartasesc cu prietenii.  Anul acesta am ales sa aducem in prim-planul campaniei produsele Crispy Strips, care sunt „vedetele” meniului KFC in Romania, fiind cele mai bine vandute si apreciate de consumatorii romani”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC Romania.

„Conceptul de creatie „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.” porneste de la observatia ca viata moderna nu e doar lapte si miere, ci o amestecatura de momente bune si momente mai putin bune. Acestor eroi urbani moderni noi le spunem „oameni pe bune”. Si pentru ei gatim puiul pe bune pe care doar KFC stie sa il faca”, a declarat Sebastian Olar, Group Creative Director, McCann.

Produsele Crispy Strips sunt realizate din piept de pui 100%, marinat si picant, crocant la exterior si fraged la interior, preparat dupa reteta speciala KFC Hot & Spicy. In perioada campaniei, Crispy Strips sunt disponibile in doua pachete promotionale: Crispy Strips Menu Box, la pretul de 22,5 lei si Crispy Strips Box, la pretul de 10,9 lei.

Noua campanie KFC include spot TV, difuzat pe principalele statii, OOH, materiale in-store, PR, precum si comunicare online, constand in materiale digitale clasice (bannere si billboard-uri animate, Facebook si Google Ads, videoclipuri interactive), dar si formate noi, de tipul Facebook Premium Ad sau Mobile engaging Facebook post, cat si aplicatia mobila „Vreau KFC”, disponibila pe iOS si Android.

Spotul TV a fost regizat de Anton Groves si produs de Studioset Production. Filmarile, desfasurate pe parcursul a doua zile, s-au realizat in locatii diferite din Bucuresti. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...