Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Puiul antistres a crescut cu 10% vanzarile de pui la tavita ale agricola bacau intr-o luna

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Puiul Antistres de la Agricola Bacau a crescut vanzarile sortimentelor de carcasa de pui Agricola Bacau ambalata in tavita cu 10%, la o luna de la lansarea oficiala pe piata.

Statisticile din vanzari indica faptul ca oamenii cei mai ocupati si care cumpara zilnic Pui Antistres sunt cei din Bucuresti, Constanta, Ploiesti si Bacau, iar achizitiile cele mai mari se fac pentru weekend. Lansarea acestui produs s-a realizat pe baza unei cercetari care releva ca majoritatea consumatorilor ar prefera sa nu curete, spele si sa transeze carnea si, mai ales, considera ca etapa de curatare a vasului in care au pregatit mancarea este cea mai stresanta parte a gatitului.

Puiul Antistres este gata curatat si se comercializeaza intr-o tavita in care se poate gati direct si este dedicat consumatorilor din mediul urban. Noul produs este disponibil in Real Hypermarket, Carrefour Romania, Mega Image, Kaufland si Metro Cash & Carry dar si reteaua de magazine proprii a Agricola Bacau.

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...